Campania „Un gest pentru o viaţă” pentru a atrage fonduri pentru echiparea spitalelor

0

Petrecere pentru cei mici, în folosul celor mai fragili copii.

Salvați Copiii lansează duminică, 9 octombrie, campania Un gest pentru o viaţă, menită să atragă fonduri pentru echiparea spitalelor cu incubatoare și alte echipamente performante.

Evenimentul de lansare se va desfășura pe parcursul întregii zile de duminică, la etajul 1 din Promenada Mall (București), și va lua forma unei petreceri cu copii, pentru copii: vor fi organizate ateliere de origami, pictură și modelare, face-painting și dans, vor avea loc concerte (Andra și Răzvan Gogan, Andrei Leonte, grupul Fargolino) și spectacole de dans. Printre picături, se va face strângere de fonduri: atât în Promenada, cât și în Băneasa Shopping City, vor exista standuri la care susținătorii Salvați Copiii vor putea achiziționa brățări și body-uri pentru nou-născuți, simboluri ale campaniei de reducere a mortalității infantile.

Salvati Copiii_2

2 euro pentru o viață

Astfel, începând de săptămâna viitoare, Organizaţia Salvaţi Copiii va derula la nivel naţional campania Un gest pentru o viaţă,  prin care va promova în rândul publicului larg numărul de donații prin SMS 8833. Campania este menită să susţină Programul naţional de reducere a mortalităţii infantile, pentru modernizarea maternităţilor şi a secţiilor de nou-născuţi, precum şi pentru oferirea de suport parental.

În context, Salvați Copiii a lansat, în 2010, unul dintre programele cu cel mai puternic impact din istoria organizației, „Fiecare copil contează”, menit să contribuie la reducerea mortalității infantile şi a morbidității în rândul copiilor sub 5 ani cu nu mai puțin de 15%, până în 2015. La data demarării programului, lucrurile stăteau dramatic: rata mortalității infantile în România era de 10,1 ‰ (2.660 de decese raportate în rândul copiilor mai mici de 1 an), de departe cea mai mare la nivelul Uniunii Europene.

Mii de donatori s-au alăturat cauzei Salvați Copiii și, în timp, organizația a reușit să doteze 54 de maternități și secții de nou-născuți din întreaga țară cu echipamente medicale în valoare de 4.800.000 de lei, contribuind la salvarea a peste 10 000 de copii anual.

La trei ani de la demararea campaniei, rata mortalității a scăzut la 8,5 ‰ – așadar, o scădere importantă, de aproape 1.000 de decese în cifre absolute. Chiar și așa, în continuare, în România, un copil mai mic de 1 an moare la fiecare 5 ore, iar România se situează în continuare pe primul loc în clasamentul ratei mortalităţii infantile (pentru comparație, media europeană este de 4‰).

Donând un SMS în valoare de doar 2 euro la 8833, fiecare dintre noi poate acorda o șansă la viață miilor de copii născuți prematur în spitalele din România.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează