CAMPANIA „Nu ştii cine ţi-ar putea salva viaţa“ ce marchează Ziua Mondială a Donatorului de Sânge

0

Reţeaua Privată de Sănătate Regina Maria marchează Ziua Mondială a Donatorului de Sânge printr-o campanie neconvenţională 

01„Nu ştii cine ţi-ar putea salva viaţa“ este mesajul principal al campaniei desfăşurate în perioada 10-17 iunie de către Reţeaua Privată de Sănătate Regina Maria, pornind de la ideea că în întreaga lume milioane de oameni le datorează viaţa unor persoane pe care nu le-au întâlnit niciodată. Astfel, de Ziua Mondială a Donatorului de Sânge, 14 iunie, Regina Maria îşi propune să arate cât de valoros este gestul de a dona sânge şi să încurajeze în acest fel donarea voluntară de sânge.

Ideea reprezintă o iniţiativă a agenţiei Tempo Advertising, implementată de Rogalski Grigoriu PR şi are la bază o execuţie simplă, dar ingenioasă. Românii care călătoresc cu metroul bucureştean în această săptămână vor putea vedea, în dreptul scaunelor de pe peroane, în staţiile Unirii 1, Unirii 2, Universitate, Victoriei 1, Victoriei 2, legături sub forma unor „tuburi de transfuzie”. Astfel, între persoane care nu se cunosc se creează pentru câteva minute legături deosebite: oricare dintre ei ar putea deveni, la nevoie, donator pentru celălalt.

„Din nefericire, România este pe penultimul loc în Europa în ceea ce priveşte donarea de sânge. Doar 1,7% dintre români donează sânge, iar de cele mai multe ori pacientul depinde de sângele donat de familie sau prieteni. Practic, viaţa oricăruia dintre noi poate depinde la un moment dat de donaţia de sânge din partea unui necunoscut. Am decis să susţinem activ Ziua Mondială a Donatorului de Sânge încurajând cât mai mulţi oameni să  doneze. Este un gest simplu, dar are puterea de a salva vieţi“, a declarat Cristiana Vago, Marketing & PR Manager  Reţeaua Privată de Sănătate Regina Maria.

„Ideea acestei campanii ne-a venit după ce am aflat cât de puţini oameni donează şi am conştietizat că vieţile noastre stau, de multe ori, în mâinile unor necunoscuţi. Prinşi în aglomeraţia zilnică de la metrou, ne-am imaginat cum ar fi dacă omul de pe scaunul din faţa noastră ar fi cel de care depinde viaţa noastră. Dacă ar fi să ne luăm după statistici, aproape toate scaunele din partea cealaltă ar fi goale. Aşadar am gândit o execuţie simplă, dar puternică, care să tragă un semnal de alarmă asupra faptului ca oricare dintre noi am putea fi salvati sau am putea sa salvam, la rândul nostru, un necunoscut.“, a afirmat Viorel Holovaci, Art Director, Tempo Advertising.

În România se înregistrează un deficit major de sânge, donatorii asigurând doar 65% din totalul necesar. Procentul de 1,7% din populație care donează sânge este mult mai mic decât cel înregistrat în alte state – 10% în Danemarca, 9% în Anglia, 8% în Olanda, 6% în Germania, sau 4% în Ungaria.

Românii care  vor să doneze sânge pot găsi la acest link lista de centre de transfuzie: doneazasange.ro/unde-pot-dona-sange/.

Despre Regina Maria:

Rețeaua privată de sănătate Regina Maria și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și a numărului impresionant de unități medicale prin intermediul cărora se adresează celor peste  180 000 abonați şi altor sute de mii de pacienți retail. În cifre, la începutul anului 2013, Rețeaua privată de sănătate Regina Maria însemna: 18 policlinici proprii, cinci spitale, două  maternități, trei  campusuri medicale, cinci  centre de imagistică, o bancă de celule stem și peste 140 de policlinici partenere.

Activitatea este susținută de o reţea naţională de laboratoare clinice (Bucureşti, Braşov, Constanţa şi Bacău) care asigură atât analizele medicale în regim de urgență solicitate de spitale, precum și analizele cu regim normal venite din celelalte unități. Rețeaua de laboratoare asigură o gamă largă de investigații, de la cele uzuale și până la cele de diagnostic avansat, în total depășind 1.300 de tipuri de analize.

www.reginamaria.ro

www.facebook.com/REGINAMARIA.Reteaua.privata.de.sanatate

www.youtube.com/reteauareginamaria

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează