Bucureștenii primesc gratuit periuțe de dinți noi, în schimbul celor uzate

0

Începe caravana ”Rabla pentru Periuța Ta” 2014.

Bucureștenii primesc gratuit periuțe de dinți noi, în schimbul celor uzate, sâmbătă, începând cu ora 10, în Parcul Tineretului.

Rabla pentru Periuta Ta_Eveniment_Bucuresti

  • Totodată, bucureștenii sunt invitați la consultații stomatologice și detartraje gratuite, într-unul din cele peste 1,000 de cabinete din țară; oamenii își pot alege cabinetul cel mai apropiat din lista disponibilă pe www.zambesteromania.ro;
  • Ambele acțiuni, ”Rabla pentru Periuța Ta” și consultațiile stomatologice gratuite, fac parte din campania Zâmbește România, pentru o mai bună sănătate orală;
  • Un român folosește în medie, la nivel urban, aceeași periuță de dinți timp de 2 ani2, deși medicii stomatologi recomandă schimbarea periuței de dinți o dată la 3 luni.

Sâmbătă, 13 septembrie, bucureștenii care vin la plimbare în Parcul Tineretului din Capitală cu vechea periuță de dinți au ocazia să primească în schimb una nouă, alături de cupoane de reducere de până la 50%1 pentru pastă de dinți, la cortul Caravanei ”Rabla pentru Periuța Ta”, parte din campania ”Zâmbește România”, susținută de Aquafresh®, Sensodyne® și Parodontax®.

Doar pe parcursul zilei de sâmbătă, începand cu ora 10:00, în Parcul Tineretului (intrarea dinspre liceul Gheorghe Șincai), la cortul Caravanei „Rabla pentru periuța ta”, locuitorii capitalei care își aduc vechea periuță, primesc gratuit în schimb o periuță nouă de dinți și un cupon de reducere între 30 – 50%[1] pentru pasta de dinți preferată, din gamele Aquafresh®, Aquafresh® Kids, Sensodyne® sau Paradontax®, valabil în rețeaua Carrefour. Mai mult, participanții pot aduce și periuțele familiei (maximum 3 periuțe în total).

La cortul ”Rabla” se pregătește și o activare inedită – mai ales pentru copii, dar și pentru cei mari: cei care vin vor avea ocazia să își graveze numele pe noile periuțe de dinți, printr-un procedeu de personalizare.

De asemenea, participanții vor putea sta de vorbă cu specialiștii în sănătatea orală care vor fi prezenți pentru a oferi sfaturi personalizate pentru nevoile fiecăruia. Caravana va continua în luna septembrie și octombrie și în alte orașe din țară – vă invităm să consultați calendarul complet pe site-ul www.zambesteromania.ro.

  • Constanța: duminică, 14 septembrie, în față la City Mall;
  • Brașov: sâmbătă, 20 septembrie, în Piata Sfatului, la fântâna arteziană;
  • Iași: 27 septembrie, în fața Palatului Culturii;
  • Cluj-Napoca: 4 octombrie, pe Bulevardul Eroilor, în continuarea Pieței Matei Corvin;
  • Oradea: 5 octombrie, în Centrul Vechi, pe str. Republicii;
  • Galați: 11 octombrie, în fața Casei de Cultură;

Consultații stomatologice gratuite în toată țara

Totodată, organizatorii campaniei Zâmbește România reamintesc tuturor că au la dispoziție peste 1.000 de cabinete stomatologice în toată ţara care oferă consultaţii sau detartraje gratuite până la finalul anului. Oamenii sunt invitați să caute cabinetul stomatologic cel mai aproape de casele lor, din lista disponibilă pe www.zambesteromania.ro.

Caravana Națională ”Rabla pentru Periuța Ta” este desfășurată cu susținerea Aquafresh®, Sensodyne® și Parodontax® și sprijinul Carrefour România și face parte din campania educațională Zâmbește România pentru o mai bună sănătate orală.

Statistici: românii își schimbă periuța de dinți o dată la 2 ani

Inițiativa promovează obiceiurile corecte de igienă orală, ca răspuns la statisticile îngrijorătoare cu privire la sănătatea dinților românilor. Cele mai recente studii de piață[2] arată că un român folosește în medie, la nivel urban, aceeași periuță de dinți timp de 2 ani, deși medicii stomatologi recomandă schimbarea periuței de dinți o dată la 3 luni. În Capitală, bucureștenii folosesc în medie o periuță pe an. Apoi, fiecare român consumă în medie 1,39 de tuburi de pastă de dinţi pe an, în creștere ușoară față de datele naționale din anul anterior.

Despre Zâmbește România

Campania Zâmbește România a fost dezvoltată în 2012 de GSK Consumer Healthcare, și brandurile sale Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax® și Corega®, cu ajutorul specialiștilor în igiena orală, pentru a facilita accesul la educație şi la prevenţie, în vederea îmbunătăţirii sănătăţii orale în rândul populației din România. Proiectul face parte din Platforma Europeană pentru o Sănătate Orală mai Bună (BOHEP), amplă inițiativă europeană lansată în 2012. Mai multe informații, sfaturi privind sănătatea orală și harta cabinetelor medicilor dentiști disponibile pentru consultații gratuite sunt disponibile pe platforma online www.zambesteromania.ro și pe pagina www.facebook.com/zambesteromania.

Despre GSK Consumer Healthcare – Oral Care

GSK – una dintre cele mai mari companii farmaceutice din lume, al cărei portofoliu are la baza o substanţială activitate de cercetare şi dezvoltare. GSK se dedică îmbunătăţirii calităţii vieţii oamenilor, ajutându-i să realizeze mai multe, să se simtă mai bine şi să trăiască mai mult. În România, obiectivul nostru este ca, prin tot ceea ce facem, să contribuim la creşterea speranţei de viaţa a românilor şi a calităţii vieţii acestora.

GSK Consumer Healthcare creează prima și cea mai performantă companie de Fast Moving Consumer Healthcare, la baza căreia stau știința și valorile. Compania activează în peste 100 de piețe din întreaga lume și vinde peste 2 miliarde de produse pe an.

În România, GSK Consumer Healthcare face parte din grupul de companii GSK, cu o tradiție  puternică pe piața locală, de peste 25 de ani. Portofoliul său include mărci bine cunoscute precum Coldrex®, ParaSinus®, Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax®, Panadol®. Compania este un ambasador al igienei orale și inițiatorul proiectului educațional Zâmbește România, care are ca scop atragerea atenției asupra importanței prevenției și igienei orale în România, prin implementarea de acțiuni pe termen scurt și lung.


[1] Estimată având ca referință prețul recomandat de vânzare, fără TVA.

*Cuponul de reducere este valabil în magazinele Carrefour din toată țara în perioada 13 septembrie – 1 noiembrie 2014 și poate fi folosit pentru achiziționarea produselor: pastă de dinți Sensodyne Fluoride 100ml, pastă de dinți Parodontax Fluoride 75ml, paste de dinți din gama Aquafresh HD: Aquafresh HD White Illuminating Mint 75ml, Aquafresh HD White Tingling Mint 75ml, paste de dinți din gama Aquafresh Kids: Aquafresh Milk Teeth 50ml, Aquafresh Little Teeth 50 ml, Aquafresh Big Teeth 50ml.

[2] Studiu Nielsen 2013

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează