Branduri indragostite de consumatorii lor

0

Pe 28 aprilie, incepand cu ora 18:00, la Palatul Cesianu-Racovita (galeriile Artmark), Inspire Group lanseaza cea de-a doua editie a catalogului World Wide Brands.

Invitatie WWB

Publicatia este o colectie de povesti a celor mai iubite branduri autohtone si international. Colectia de cuvinte si imagini, imbinate intr-un mod spectaculos, ofera informatii despre originea brandului, modul de dezvoltare, evolutie, cele mai importante schimbari, informatii despre fondatori, imagini inedited, dar si relatia cu consumatorii.

Cum se construieste un brand de succes? Asta surprinde World Wide Brands, prin povestile spuse de Terapia Ranbaxy, Gorenje, Praktiker, Bonduelle, Euroministorage, Aqua Carpatica, Worldclass, Adama, Lenovo, Class Living, Vizal, Carrefour, EvoMag, Medlife si multi altii.

Proiectul se incadreaza in categoria cartilor de colectie, care surprinde povestea companiilor de renume international. Conceptul redefineste performanta brandurilor si secretul longevitatii lor, redus la simpla si permanenta relatie cu proprii clienti, incredere si inovatie. Este, mai degraba, o calatorie in timp, de la idee la identitate, de la valori la pozitionare, de la transparenta si implicare la simturi si emotii, la experiente impartasite.

Evenimentul de lansare reuneste reprezentanti ai companiilor de top, pasionati de branding si marketing si presa. Top manageri din companiilor participante vor lua cuvantul si vor face o incursiune in povestea brandului, inspirandu-ne cu experienta lor.

Cartea  se va distribui in lanturi de librarii cu acoperire nationala, dar si online, pe site-ul Inspire Group www.inspiregroup.ro/wwb.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și peste 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 16 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin și-a început cariera profesională alături de echipa AIMS Timișoara - 4 ani de experiență în recrutare și selecție și training. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum, “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.