Biz, prima revistă de business a României, a prezentat, miercuri, noua ediție BrandRO, topul celor mai puternice branduri românești.
De 15 ani, jurnaliștii de la Biz împreuna cu Unlock Market Research analizează brandurile românești și lansează, în fiecare toamnă, topul celor mai puternice branduri românești. BrandRO s-a impus drept un reper pentru toate companiile care activează pe plan național, dar și în afara granițelor.
Înainte de prezentarea clasamentului din acest an și premierea ocupanților primelor locuri din fiecare categorie analizată, conferința BrandRO a adus o sesiune aplicată cu ce contează acum în branding, ce fac companiile de succes și ce-și doresc consumatorii. Speakerii acestei sesiuni au fost Radu Bozocea, Partner Weizmann Ariana & Partners, Radu Savopol, Co-Founder 5 to go & Cereal Crunch, Eliza Calciu-Șerban, Marketing Director FrieslandCampina România, Ayako Funatsu, Fondatoare Origami & Paper Flowers Natsuko, Alison Mutler, Director Universul.net și Luca Militello, CEO Spitalul Monza & fondatorul Asociației VERA.
Topul BrandRO 2024 a fost precedat de dezvăluirea studiului Noul val BrandRO, dedicat brandurile românești „tinere”, care în ultimii ani și-au demonstrat potențialul de a se impune în fața consumatorilor.
„Mărcile românești demonstrează o reziliență extraordinară dar și o capacitate mare de inovație, trăsături care au caracterizat și revista Biz, care împlinește anul acesta 25 de ani. BrandRO oferă un tablou complet al unor businessuri responsabile care pun România în mișcare și care oferă lecții utile tuturor celor care vor să aibă succes pe o piață cu o concurență tot mai intensă și provocări la tot pasul”, consideră Marta Ușurelu, owner Biz.