Au strâns 120.000 de lei pentru fundația HOSPICE Casa Speranței

0

În urma campaniei „Zâmbet de copil”, clienții Lidl împreună cu angajații au strâns 120.000 de lei pentru fundația HOSPICE Casa Speranței.

 

Urnele de donații aflate la casele de marcat din magazinele Lidl în perioada 31 martie – 30 aprilie 2014 au colectat 120.000 lei. Aceste fonduri vor asigura mesele copiilor care beneficiază de îngrijirea paliativă oferită de HOSPICE Casa Speranţei.

Prin această inițiativă, Lidl a continuat campania „Zâmbet de copil” și în acest an, sprijinind HOSPICE Casa Speranţei. Această organizație non-guvernamentală de caritate, înființată în 1992 la Brașov, are ca scop introducerea și dezvoltarea serviciilor specializate pentru bolnavii incurabili în stadii avansate. HOSPICE Casa Speranței este cea mai mare fundație medicală din România, asigurând gratuit, de 22 ani, servicii de îngrijire paliativă pentru copii și adulți cu boli incurabile în București, Brașov, Făgăraș și Zărnești și a fost desemnată ca fiind centru de excelență pentru Europa de Sud-Est.

„Prin fiecare ediție a campaniei <<Zâmbet de copil>>, vedem cum oamenii doresc foarte mult să-și ajute semenii. Clienții și angajații noștri ne dau mereu o lecție de viață – sprijinul fiecăruia dintre noi contează pentru a aduce un plus de bucurie celor aflați în dificultate. Copiii care beneficiază de îngrijire în cadrul HOSPICE Casa Speranței au nevoie de ajutorul nostru. Îmbunătățirea calității vieții acestor pacienți constă și în asigurarea unei alimentații corecte și bogate, iar Lidl, prin suma colectată în cadrul programului – 120.000 lei, va asigura mesele acestor copii.”, a declarat Georgiana Tugearu, PR Manager, Lidl România.

„Dorim să mulțumim tuturor donatorilor, companiei Lidl și angajaților săi pentru sprijinul oferit prin intermediul campaniei <<Zâmbet de copil>>. Le suntem tuturor recunoscători pentru acest gest și ne bucurăm mult că pacienții noștri sunt ajutați. Este important să știm că există oameni care sunt alături de noi și care vor să contribuie la susținerea celor care se confruntă cu probleme grave de sănătate.”, a declarat Alexandru Pădureanu, director executiv al fundației HOSPICE Casa Speranței.

Despre HOSPICE Casa Speranţei şi îngrijirea paliativă

După estimările Organizației Mondiale a Sănătății, în România există 150.000 de persoane care au nevoie de îngrijire paliativă, dar numai 6% dintre aceștia o primesc. Acest tip de îngrijire este menit să amelioreze calitatea vieţii pacienţilor şi familiilor acestora, atunci când se confruntă cu probleme asociate bolilor care le ameninţă viaţa.

Îngrijirea paliativă oferită de HOSPICE Casa Speranței poate fi accesată fie sub forma asistenței pe care bolnavii o primesc la domiciliu, fie sub forma internării într-unul dintre centrele organizației. În îngrijirea HOSPICE se află atât adulți, cât și copii, din 1992 luând naștere echipa de pediatrie pentru copiii bolnavi de leucemie, cancer sau care suferă de malformații congenitale, distrofii neuromusculare sau alte boli necruțătoare.

 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează