Au strâns 100.000 de lei pentru sprijinirea educației copiilor săraci

0

În cadrul campaniei „Zâmbet de copil”, clienții Lidl împreună cu angajații au strâns 100.000 de lei pentru sprijinirea educației copiilor săraci, beneficiari ai programului  Fiecare Copil în Grădiniță alAsociației OvidiuRo

În cadrul unei noi ediții a campaniei „Zâmbet de copil”, desfășurată în perioada 10 iulie – 31 august, urnele de donații aflate la casele de marcat din magazinele Lidl au colectat 100.000 lei. Fondurile strânse vor contribui la sprijinirea educației copiilor săraci din programul Fiecare Copil în Grădiniță al Asociației OvidiuRo.

Și la această ediție a campaniei „Zâmbet de copil”, clienții Lidl împreună cu angajații au demonstrat că sprijinul fiecăruia contează pentru a face o schimbare în bine în comunitate. Fondurile strânse în această ediție a campaniei vor fi direcționate către sprijinirea a 93 de copii săraci, beneficiari ai programului Fiecare Copil în Grădiniță, derulat de Asociația OvidiuRo.

După zece ani de programe de integrare școlară și socială a grupurilor dezavantajate, Leslie Hawke și Maria Gheorghiu, cofondatoarele Asociației OvidiuRo, au observat că majoritatea copiilor săraci nu reușesc să recupereze decalajul educațional față de colegii lor, dacă nu beneficiază de oportunități de învățare de la vârste cât mai fragede. Decizia de a începe un program educațional pentru preșcolari a venit firesc și, astfel, s-a născut Fiecare Copil în Grădiniță, lansat în 2010, cu girul Ministerului Educației.

„Le suntem recunoscători atât clienților, cât și angajaților Lidl. Prin această inițiativă, reușim să continuăm ceea ce am început. Astăzi susținem 2200 de copii să meargă la grădiniță, oferindu-le părinților tichete sociale de 50 de lei pe lună cu condiția să-i aducă zilnic să învețe. Programul a crescut prezența zilnică de la mai puțin de 45% la peste 80%. Prin activitatea noastră, am arătat că părinții extrem de săraci își duc copiii la grădiniță, dar au nevoie de puțin sprijin”, spun cele două fondatoare ale Asociației OvidiuRo. ​​

„Continuăm să oferim zâmbete copiilor! Prin intermediul acestei noi ediții a campaniei „Zâmbet de copil”, clienții și angajații Lidl au vrut să le ofere celor mai săraci copii din România șansa la educație și la un start mai bun în viață. Sprijinirea educației copiilor este una dintre preocupările fundamentale din cadrul programului de responsabilitate socială Lidl. Fiecare om are dreptul la educație, iar copiii săraci au nevoie de sprijinul nostru pentru a-și dezvolta capacitățile intelectuale încă din primii cinci ani de viață, oferindu-le șansa să meargă la grădiniță”, a declarat Georgiana Tugearu, PR Manager, Lidl România.

Lidl - Campania Zambet de copil

Despre programul Fiecare Copil în Grădiniță

Programul Fiecare Copil în Grădiniță al Asociației OvidiuRo a obținut de două ori premiul întâi la Gala Societății Civile și a fost citat ca model de bună practică de prestigioasa publicație The Economist și de Banca Mondială. În prezent, OvidiuRo sprijină 2200 de copii săraci din 11 județe să meargă zilnic la grădiniță.

 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează