Au rămas mai puțin de 24 de ore până la București Business Days!

0

Peste 90 de invitați de renume și peste 550 de participanți vor contura calea spre succes în antreprenoriat și management în condițiile noii paradigme economice –

În 29 noiembrie 2011, la Willbrook Platinum Business & Convention Center, se deschide cea de-a cincea ediție din suita de evenimente Business Days, dedicată comunității de afaceri locale și nu numai. La evenimentul București Business Days, cel de al treilea de anul acesta, și-au confirmat deja participarea peste 550 de participanți veniți din toate colțurile țării pentru a interacționa cu cei peste 90 de invitați – cei mai valoroși oameni de afaceri, consultanți și speakeri din România, în cadrul a ceea ce se anunță a fi evenimentul de afaceri al anului.

Ajunsă la cea de-a cincea ediție, suita de evenimente Business Days și-a demonstat deja capacitatea de acționa ca o platformă de oportunități și networking pentru mediul de afaceri din România, integrând într-un mod eficient interesele celor trei categorii de stakeholderi ai evenimentelor: parteneri, speakeri și participanți. Cu peste 2000 de participanți însumați la cele patru ediții anterioare și peste 10000 de antreprenori, manageri și tineri profesioniști care urmăresc îndeaproape suita de evenimente în online (inclusiv în rețelele sociale), proiectul Business Days și-a câștigat în timp maturitatea, beneficiind constant de sprijinul unor nume rezonante de companii partenere: IBM, Microsoft, Siemens, Deloitte, PwC, Fundatia Post-Privatizare, BCR, Unicredit, Raiffeisen, Roland Gareis, Ascendis, Nikon și mulți alții.

Menținându-și scopul declarat de a ajuta antreprenorii și managerii din România să găsească cât mai repede drumul către succes, ediția București Business Days se va remarca față de evenimentele anterioare din suită printr-o abordare inedită, reunind 6 conferințe în loc de 4. Cele patru conferințe standard sunt concepute în așa fel încât să ofere audienței o viziune a elitei mediului de afaceri din România cu privire la două tematici de actualitate extrem de interesante: starea actuală a finanțării afacerilor și tendințele de viitor din acest punct de vedere, respectiv previziunile de schimbare a mediului de afaceri, a interacțiunii dintre actorii de pe piață, a abilităților și aptitudinilor necesare pentru traversarea cu succes a actualelor provocări din economie. Pentru acest scop, evenimentul va reuni patru categorii de invitați: specialiști în finanțe, fiscalitate și bănci; investitori, fonduri de investiții, consultanți, business angels, antreprenori sociali, pionieri vizionari; top manageri din companii foarte mari, internaționale; antreprenori de succes din diverse domenii.

Pe lângă toate acestea, vor avea loc și două conferințe speciale, dedicate specialiștilor în resurse umane și specialiștilor în vânzari, menite să ofere sprijin și răspunsuri pragmatice la problemele și oportunitățile prezentate în conferințele strategice, pentru două dintre cele mai afectate divizii în orice strategie de schimbare, fie că vorbim de dezvoltare, fie că vorbim de adaptare sau restructurare – divizia de HR și cea de vânzări.

Mai mult decât atât, ediția de la București se remarcă și printr-o mutiplicare a numărului de workshop-uri (16, spre deosebire de 12 – câte au fost la edițiile anterioare din Timișoara și Brașov). În completarea conferințelor (axate pe viziune și atitudine) și a workshop-urilor (concentrate pe dezvoltarea de abilități), vor avea lor și 4 sesiuni de business networking, dintre care două cu o componentă consistentă educativă, realizate cu sprijinul colaboratorilor de la BNI – cea mai reprezentativă organizație mondială în arta conexiunilor de afaceri.

Printre invitații București Business Days (peste 90), menționăm: Radu Ghețea, Mișu Negrițoiu, Mukul Pal, Felix Daniliuc, Valeriu Nistor, Laurențiu Ispir, Victor Anastasiu, Irina Anghel, Daniel Vișoiu, Gabriel Biriș, Sam Schwartz, Florin Munteanu, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu, Bogdan Balaci, Mihai Iordache, Doina Costache, Violeta Ciurel, Cristian Secoșan, Florin Câmpeanu, Daiana Voicu, Ana Glavce, Robert Maxim, Adela Jansen, Marius Ghenea, Vlad Stan, Florentin Banu, Cristian Onețiu, Mihai Marcu, Radu Georgescu, Rucsandra Hurezeanu, Adrian Florea, Bogdan Comănescu, Andy Szekely, Radu Enescu, Dumitru Popescu. Lista completă și mai multe detalii despre speakeri sunt disponibile pe site-ul evenimentului.

Modalitățile de acces la eveniment sunt flexibile și variate, costurile de participare pornind de la 50 Euro (acces la un singur workshop) și până 150 Euro (tichet VIP 2 – acces complet la conferințe și workshop-uri și la toate manifestările satelit). Mai multe detalii pot fi găsite pe site-ul evenimentului http://bucuresti.businessdays.ro și pe blogul www.businessdays.ro/blog.

–-

Despre Business Days

După succesul de anul trecut al celor doua ediții, ambele organizate la Târgu Mureș (în martie și septembrie), Business Days a continuat în anul 2011 cu o serie nouă de evenimente dedicate antreprenoriatului și managementului, extinse la nivel național:

Evenimentele sunt organizate cu scopul de a dinamiza mediul de afaceri și sunt centrate pe subiecte de interes legate de antreprenoriat și management, oferind antreprenorilor și managerilor din companiile românești idei inspiraționale, exemple motivaționale, analize pertinente, estimări ale trendurilor viitoare din diverse domenii, business networking de calitate, posibilitatea de a învăța de la cei mai buni specialiști, de a identifica noi oportunități, de a găsi potențiali parteneri de afaceri și colaboratori.

 

Fotografii de la edițiile anterioare puteți găsi aici: Album Timisoara Business Days, Album Brașov Business Days.

Pentru 2012, organizatorii pregătesc alte patru ediții în Timișoara, Cluj Napoca, București și Iași, dar și o serie de alte evenimente de nișă de amploare mai redusă, organizate în orașe mai mici. Mai multe informații despre planul de evenimente pe anul 2012 vor fi diseminate după luna ianuarie a anului viitor.

București Business Days este organizat de ADESCO (Asociația Dezvoltatorilor de Soluții de Comunicare Online) și Newfield Consulting, cu sprijinul Accelera Business Strategy, AIMS Human Capital Romania, BNI, Revista Cariere, Fundația YUUB, HR Club, Complete Training, Rentrop & Straton, sharExperience.ro.

 

Parteneri: AIESEC, ANIS, ARCA, ARIES, Ascendis, Ascent Soft, ASER, Asociatia Brokerilor Imobiliari, Audiosfera.ro, Autonom Rent-a-Car, Babylon Consulting, BOSCH Communication Center, Breb Consulting, Business Mentoring Program, Carnation Group, CarpaTour, Codecs, Corporate Baskets, Daedalus Millward Brown, Dale Carnegie Training, Dallmayr Kaffee, Dolphin Management, E-Sourcing, Universul Juridic, Elevate, Erebus, Fokus Digital Services, Four Season, Fundatia Post-Privatizare, HART – Human Resource Consulting (parte a Assessment Systems International), The Diamond Club Hilton, IBM, InCampus Business Design Academy, Jobsinro.ro, Alpari, Lugera & Makler, MarketingPortal.ro, MedLife, Microsoft, MindQuilt, Nikon, Perenna, Photolife, PMI, Prior Books, Protours International, Promoteus Adevertising, PricewaterhouseCoopers Romania, Raiffeisen LEASING, Real Hypermarket, Restograf.ro, RMKT, Roland Gareis Consulting, Romanian Business Leaders Summit, Rosenauer Schnapps, Rovent, Rowmania, School for Startups Romania, Siemens, SmsLink.ro, Solutii Avansate, Tandem Call Center, Tiffin University, TweenCall, UniCredit Tiriac Bank, UPC Business, Visionwise, Zennoni.

 

Parteneri logistici: Willbrook Business & Convention Center, WineRo, Expert Line, Ramada Bucharest Parc, Ramada Plaza Bucharest.

Parteneri media: ARBO Interactive, Bestjobs.ro, Bukaresti Rádió România, BusinessAge.ro, BusinessDiscount.ro, CareerAdvisor.ro, CariereOnline.ro, CentrulVechi.com, Ghimpele.ro, HR Manager, iConcert.ro, Ideideafaceri.ro, inOras.ro, Manager.ro, The Money Channel, Money.ro, Monopoly Media (Zoom.ro), MyJob.ro, Neogen.ro, PortalHR.ro, Revista AIDA, Romania Libera, Startups.ro, Tjobs.ro, Transilvania Business, Transindex.ro, Tribuna Sibiu, Trilulilu.ro, Új magyar szó, Zi-de-zi.ro, Ziare.com, Zile si Nopti, Zumzi.ro.

 

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează