Au donat rechizite copiilor de la Afterschool Clinceni

0

AFI Palace Cotroceni, alături de Melania Medeleanu, a donat rechizite copiilor de la Afterschool Clinceni

Ca urmare a campaniei de responsabilitate socială „S-a sunat de premii”, în cadrul căreia vizitatorii AFI Palace Cotroceni au putut dona rechizite școlare pentru copiii defavorizați din cadrul programului Afterschool Clinceni, echipa AFI Palace Cotroceni, alături de Melania Medeleanu, le-a făcut o vizită celor mici, pentru a le oferi sutele de materiale școlare colectate.

«Am fost plăcut impresionați de reacția pozitivă pe care clienții AFI Palace Cotroceni au avut-o față de inițiativa noastra de CSR. Sutele de rechizite colectate sunt o dovadă a faptului că cei prezenți în mall, în cadrul târgului școlar tradițional Back to School, și-au dorit ca și copii mai puțin norocoși să se bucure de materiale școlare noi. Aș vrea să le mulțumesc pentru susținere și să îi asigur că cei mici au primit cu mare bucurie cadourile..» a declarat Aura Dinu, Director de Marketing AFI Palace Cotroceni.

Aftershool Clinceni, proiectul social desfășurat sub patronajul Fundației Regina Maria, a fost inițiat în 2010 de către Melania Medeleanu și vine în ajutorul elevilor, stimulându-le creativitatea și orientându-i spre domeniile în care ar putea excela mai târziu.  „Afterschool Clinceni este un proiect de suflet pentru mine, pe care l-am inițiat în urmă cu 3 ani, din convingerea că acești copii vor reuși toate lucrurile despre care unii le-au zis ca nu vor fi niciodată în stare să le facă, dacă sunt motivaţi și încurajaţi. Mă bucur că an de an, noi parteneri se alătură acestui demers. Rechizitele colectate în urma inițiativei AFI Palace Cotroceni au reușit să aducă un zâmbet pe buzele celor mici iar acesta este cel mai frumos dar pentru noi!”, », spune Melania Medeleanu, jurnalist voluntar al Fundaţiei Regina Maria.

Partenerii ediției din acest an sunt Real Hypermarket, Cărturești, Autograf și Vodafone, copiii având opotunitatea de a participa la ateliere susținute de Sincretismul Artelor.

IMG_3424

Despre AFI Palace Cotroceni

Amplasat la intersecţia dintre Bvd. Vasile Milea şi Bvd. Timişoara, AFI Palace Cotroceni oferă non-stop un mix de brand-uri şi activităţi de petrecere a timpului liber, adaptate dorinţelor fiecărui consumator: 350 de magazine, aproximativ 3.000 de locuri de parcare, un hypermarket real- deschis 24/7, 20 de săli de cinema, primul IMAX din România, două cazinouri, cel mai mare patinoar aflat în interior (aproximativ 1.000 mp) deschis tot timpul anului; două terenuri de joacă pentru copii; prima arenă de laser tag din ţară; primul Roller Coaster dintr-un centru comercial din Europa de Est, bowling şi biliard; un spaţiu dedicat târgurilor tematice; un trenuleţ electric, o pistă de karting.

 

Un alt aspect de interes al AFI Palace Cotroceni îl reprezintă programul său de funcţionare non-stop. Hipermarketul real-, este deschis 24 de ore pe zi, magazinele retailerilor până la miezul nopţii în zilele vineri, sâmbătă şi duminică, iar zona de fast food, restaurante şi atracţii până târziu în noapte.

 

 

 

 

 

 

 

 

Vizitatorii pot ajunge la AFI Palace Cotroceni cu toate mijloacele de transport public: cu metroul, autobuzul sau tramvaiul. Staţia de metrou cea mai apropiată de mall este Politehnica, iar autobuzele şi tramvaiele care au staţie în faţa mall-ului sunt: 137, 93, 71, respectiv liniile de tramvai 8, 25, 47.

 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează