Atelier practic de Branding personal si autopromovare @ Fundatia Calea Victoriei

0

 

Din 13 septembrie, Fundatia Calea Victoriei organizeaza un Atelier practic de Branding personal si autopromovare, sustinut de Iulia Bertea, trainer si consultant in marketing si comunicare.

 

Atelier practic de Branding personal si autopromovare

Fundatia Calea Victoriei organizeaza, din 13 septembrie, un Atelier practic de Branding personal si autopromovare, sustinut de Iulia Bertea, trainer si consultant in marketing si comunicare.

Acest atelier isi propune sa ofere o serie de informatii concrete si instrumente functionale pentru cei care doresc sa-si recalibreze imaginea si reputatia, in vederea imbunatatirii rezultatelor profesionale si personale.

Brandul personal este un concept inca insuficient inteles si chiar nedreptatit. Este adesea confundat cu manipularea publicitara si cu “lauda de sine” agresiva, sau este asociat cu imaginea superficiala a vedetelor si politicienilor. Insa, vrem sau nu vrem, cu totii avem deja un brand personal: este reputatia noastra si modul in care ne percep cei din jur.

 

In acest context, Iulia Bertea ne va ajuta sa intelegem cum functioneaza mecanismele procesului de branding personal si cum ne putem defini promisiunea de brand personal in concordanta cu propriile obiective si prioritati.

Impresiile celorlalti despre o persoana oglindesc direct felul in care aceasta se percepe pe sine si actiunile pe care le pune in aplicare pentru a-si crea o imagine favorabila. Dar, pentru a creiona o strategie de autopromovare, este imperios necesara autoanaliza: “Cum sunt eu? Ce fac diferit? De ce m-ar alege ceilalti, personal si profesional? Ma comport autentic sau joc mereu un rol? Stiu sa imi comunic calitatile in mod atragator si persuasiv? Cu alte cuvinte, brandul meu personal este construit dupa un plan sau este lasat la voia intamplarii?”.

Temele abordate pe parcursul celor 7 ateliere sunt:

Atelier 1: Brand si branding

Cum ne „branduim” neintentionat si de ce acest lucru este insuficient

Atelier 2: Promisiunea de brand

Formula brandului personal; Identificarea celor 6 piloni ai brandului personal; Elaborarea promisiunii principale de brand

Atelier 3: Expunere si autopromovare

Cum se formeaza reputatia; Teoria expunerii; Perspective distorsionate asupra autopromovarii

Atelier 4: Branding personal online

Era online: brandul tau = Google; Convingeri limitative privind autopromovarea pe internet; Metode de branding personal in mediul online

Atelier 5: Branding personal in societate (partea I)

Introvertiti vs. extravertiti – cum sa interactionam cu cei diferiti de noi; Networking la serviciu si la evenimente; „The elevator pitch”

Atelier 6: Branding personal in societate (partea a II-a)

Vorbitul in public; La interviu; Gestionarea emotiilor si a dialogului interior negativ

Atelier 7: Unicitate si autenticitate

Autopromovarea de guerilla; Autenticitate: brand vs. rol; Alinierea nivelelor brandului personal

Lector: Iulia Bertea

Data incepere: 13 Septembrie 2012; Ora curs: 19.00

Numar ateliere: 7; Frecventa: saptamanal

Cost: 350 lei; Cost redus (card fidelitate, studenti, pensionari): 320 lei

Loc desfasurare: Fundatia Calea Victoriei, Caimatei 20, etaj 3

Inscriere la CONTACT@VICTORIEI.RO

Facebook

Despre autor

avatar

Ne-am propus sa oferim celor din jur "delicatese culturale", impachetate in forma unor evenimente sau ateliere care coloreaza si invioreaza peisajul cotidian. La Fundatia Calea Victoriei, discutam despre antropologie, istorie, muzica, pictura, astronomie, filozofie, teatru, mistica si orice alt subiect ne face placere sa abordam. Lectorii nostri sunt personalitati marcante ale vietii culturale bucurestene: profesori universitari, scriitori, pictori, actori etc. Numele fundatiei doreste sa celebreze o perioada efervescenta din istoria Bucurestilor, perioada in care Romania a fost un stat european in adevaratul sens al cuvantului, prin spirit si mentalitate. Vrem, de asemenea, sa sugeram ca exista o cale a victoriei personale prin vizitarea subiectelor culturale si intalnirea cu oameni care au cu adevarat lucruri de spus.

Comentează