Atelier de scriere publicitară

0

Există cuvinte care, o dată auzite, nu ne mai ies din minte. Şi cuvinte care, o dată ajunse în conştiinţa noastră, determină schimbări, creează noi realităţi. Care este secretul lor? Prin ce tehnici putem vinde opinii, convingeri şi, în ultimă instanţă, produse?

Acesta este obiectul Atelierului de Scriere publicitară pe care Florin Dumitrescu îl începe din 10 ianuarie, ora 19.00, la Fundația Calea Victoriei. Înveți să concepi texte sau mesaje convingătoare şi puternice pentru site-ul sau blogul tău, social media, comunicate sau alte materiale de promovare pe care le pregătești.

Uite ce se întâmplă și despre ce vei discuta la fiecare dintre cele cinci ședințe de curs:

1. Naming – Arbitrar şi motivat. Logo-brandname-slogan: cei 3 piloni ai brandului. Relaţia brandname-slogan: primul pas spre brand awareness. Analiză, exerciţii

2. Sloganing – Strigătură sau slogan? Împrumut anglosaxon vs moştenire (târgoveţească) locală. Influenţa altor formule brevilocvente: deviză, motto, proverb etc. De la USP la slogan

3. Retorica sunetului – Redundanţă vs informaţie. Memorabilitate: GRP-urile creierului. Retorica brevilocvenţei: tropii de bază

4. Retorica sensului – Metaforă şi metonimie. Propriu şi figurat. Ancoraj şi relevanţă

5. Elemente de argumentaţie – Headline-ul: cârlig sau rezumat al copy-ului? Headline-uri de promoţie. Argumentaţie vs story. Body-copy-ul în era digitală

Taxa de participare este de 300 de lei, iar înscrierile se fac pe mail, la contact@victoriei.ro. Cursul se ține la sediul fundației – str. Popa Soare nr. 40, et. 1.

Despre autor

avatar

Ne-am propus sa oferim celor din jur "delicatese culturale", impachetate in forma unor evenimente sau ateliere care coloreaza si invioreaza peisajul cotidian. La Fundatia Calea Victoriei, discutam despre antropologie, istorie, muzica, pictura, astronomie, filozofie, teatru, mistica si orice alt subiect ne face placere sa abordam. Lectorii nostri sunt personalitati marcante ale vietii culturale bucurestene: profesori universitari, scriitori, pictori, actori etc. Numele fundatiei doreste sa celebreze o perioada efervescenta din istoria Bucurestilor, perioada in care Romania a fost un stat european in adevaratul sens al cuvantului, prin spirit si mentalitate. Vrem, de asemenea, sa sugeram ca exista o cale a victoriei personale prin vizitarea subiectelor culturale si intalnirea cu oameni care au cu adevarat lucruri de spus.

Comentează