Asociatia REACT si Vodafone Romania lanseaza campania nationala de strangere de fonduri pentru renovarea Centrului de Transfuzii Bucuresti

0

Asociatia REACT si Vodafone Romania lanseaza campania nationala de strangere de fonduri pentru renovarea Centrului de Transfuzii Bucuresti

  • 100.000 de Euro sunt necesari pentru renovarea si dotarea Centrului de Transfuzii Bucuresti

  • Campania nationala se va desfasura in perioada  19 aprilie – 16 mai  2011 si consta in strangerea de fonduri provenite din directionarea de catre persoane fizice a 2% din impozitul pe venit catre Asociatia React, in beneficiul Centrului de Transfuzii Sanguine Bucuresti

Vodafone Romania sustine producerea spoturilor radio si TV ce vor fi difuzate pe canalele media radio si TV in perioada campaniei

  • Centrul de Transfuzii Bucuresti recolteaza lunar aproximativ 3.000 de  litri de sange, salvand astfel 8.000 de pacienti

 

Bucuresti,  20 aprilie 2011 – Asociatia REACT si Vodafone Romania lanseaza campania de strangere de fonduri pentru renovarea si dotarea Centrului de Transfuzii Bucuresti, institutie ce a fost renovata doar o singura data in ultimii 50 de ani. In fiecare luna, la Centrul de Transfuzii sunt recoltati 3.000 litri de sange care ajuta la salvarea a 8.000 de vieti omenesti.

„Vodafone Romania este alaturi de Asociatia REACT in acest nou proiect ambitios, cu o miza umana impresionanta: renovarea si dotarea unei cladiri cheie, Centrul de Transfuzii Bucuresti, pentru salvarea a mii de vieti omenesti in fiecare luna”, a spus Angela Galeta, Senior Project Manager Corporate Responsibility, Vodafone Romania.

Campania se va desfasura la nivel national in perioada 19 aprilie – 16 mai 2011 si consta in strangerea de fonduri provenite din directionarea a 2% din impozitul pe venit de catre persoane fizice catre Asociatia REACT, in beneficiul Centrului de Transfuzii Sanguine Bucuresti. Potrivit Codului Fiscal, orice persoana fizica poate dona 2% din impozitul pe venit catre un ONG din Romania. Vodafone Romania sustine realizarea spoturilor radio si TV ce vor fi difuzate in perioada campaniei pe canalele media radio si TV in regim de anunt de utilitate publica.

Spotul TV poate fi vizualizat aici: http://vimeo.com/22643656
Mai multe informatii despre campania de comunicare sunt disponibile pe site-ul www.pentruviata.org

„Centrul de Transfuzii Bucuresti are nevoie de o sansa acum, pentru ca de el depind 8.000 de vieti in fiecare luna. Am reusit in ultimii trei ani sa convingem zeci de mii de oameni sa doneze sange, insa in urmatorii ani ei trebuie sa aiba unde sa vina sa doneze in conditii decente, intr-o locatie la standarde europene, nu doar din punctul de vedere al personalului, ci si al echipamentelor si al spatiilor. Pentru ca fiecare punga de sange donata inseamna cel putin un om care are sansa de a se bucura de o noua zi”, a declarat Dr. Anca Stefan, Presedintele Asociatiei REACT.

In cifre, Centrul de Transfuzii Bucuresti inseamna:

  • 4.000 de  pungi de sange recoltat in fiecare luna (1.800 litri de sange)
  • aproximativ 1.000 de pungi de sange prelucrate din recoltari realizate in afara Centrului de Transfuzii (centre mobile, donari in spitale)
  • aproximativ 5.000 de persoane care se prezinta lunar la Centru pentru a dona (din care 4.000 devin  donatori)
  • doua boxe de recoltare, fiecare cu cate 6 paturi  de donare
  • trei masini de interventie rapida, care transporta sangele la spitale
  • mai mult de 30 de spitale din Bucuresti care depind de sangele provenit de la Centrul de Transfuzii

 

In 2010, Vodafone Romania a donat Centrului de Transfuzii o ambulanta complet echipata pentru transportul sangelui si al elementelor sanguine, in cadrul programului national de donare de sange „O sansa pentru viata”, derulat impreuna cu Asociatia REACT. Ambulanta este folosita in campaniile mobile de recoltare sangvina si in transportul sangelui de la Centru catre spitalele bucurestene, imbunatatind astfel timpul de livrare cu pana la 30%. De asemenea, in cadrul aceluiasi program desfasurat in perioada 2008-2010, peste 87.000 de donatori voluntari au donat si au salvat mai mult de 120.000 de vieti. La campaniile de donare de sange au participat 800 de de angajati Vodafone.

***

Asociatia REACT este o organizatie neguvernamentala, orientata catre proiecte sociale si pentru tineri in special. Prin programele pe care le desfasoara, organizatia vizeaza trei domenii: sanatate publica, educatie si integrare sociala. Asociatia React a castigat pana in prezent noua premii de excelenta care-i certifica profesionalismul si capacitatea de implementare. www.asociatiareact.ro


Vodafone Romania,
divizie a Vodafone Group Plc., avea 9.839.000 de clienti, la 30 septembrie 2010. Vodafone este una dintre cele mai mari companii de comunicatii mobile din lume dupa venituri, cu aproximativ 343 milioane de clienti, la 30 septembrie 2010. In prezent, Vodafone are divizii in peste 30 de tari pe 5 continente si peste 40 de retele partenere in intreaga lume.  Prin intermediul Programului de Responsabilitate Corporativa, Vodafone sustine programe de protectia mediului, sport, cultura, programe pentru salvarea de vieti omenesti in situatii de urgenta. Pentru mai multe informatii, vizitati www.vodafone.ro.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează