Aproape 4000 kg de donatii colectate in campania Baneasa Shopping City

0

Aproape 4.000 de kg de îmbrăcăminte și încălțăminte colectate în campania It`s OK to help them dream, dezvoltată de FCB Bucharest și Băneasa Shopping City.

Decembrie 2017 – În cadrul campaniei de CSR It`s OK to help them dream, dezvoltată de Băneasa Shopping City în parteneriat cu FCB Bucharest și SOS Satele Copiilor România, 395 de persoane au donat 3.851 de kg de îmbrăcăminte și încălțăminte celor 1.000 de copii susținuți de organizația neguvernamentală.

Proiectul de responsabilitate socială s-a desfășurat pe parcursul a șase săptămâni, în perioada 18 octombrie – 26 noiembrie, cu scopul participării la eforturile de combatere a abandonului școlar și de susținere a accesului la educație în rândul copiilor proveniți din familii defavorizate.

Dezvoltată în parteneriat cu agenția FCB Bucharest, campania a fost motivată de realitatea românească în care, dintre cei 2 milioane de copii cu vârste cuprinse între 0-18 ani expuși riscului de sărăcie și excluziune socială (raport Salvați Copiii), 300.000 se află deja în afara sistemului de educație (studiu Unicef). Mulți dintre acești copii fără posibilități renunță la școală sau merg sporadic pentru că nevoile materiale trec înaintea nevoilor educaționale, pentru că rechizitele, cărțile, hainele sau încălțămintea de care au nevoie reprezintă un lux. Fără acces la educație și provenind din familii fără resurse materiale, acești copii rămân în anonimat, cu visuri și talente irosite, care altfel i-ar putea ajuta să devină lideri valoroși în cadrul societății.

Prin intermediul campaniei, Băneasa Shopping City a lansat un apel către premiantul care s-a regăsit în fiecare dintre noi, pentru a-i susține pe premianții de mâine să își îndeplinească visurile.

Suntem foarte încântați de rezultatele înregistrate la finalul proiectului și trebuie să recunoaștem că ne-au depășit așteptările. Ne bucurăm cu atât mai mult cu cât întregul proces de pregătire și implementare a campaniei a necesitat eforturi deosebite, atât din punctul de vedere al investiției, cât și al prevederilor legale valabile în cazul donațiilor de haine și încălțăminte. Mulțumirile noastre și ale copiilor merg în mod deosebit către cei care au venit să doneze, dar și către partenerii pe care i-am avut alături” a declarat Alexandru Bogdan, Director de Marketing Băneasa Shopping City.

E bine să te simți bine, dar și mai bine e să faci bine. Băneasa Shopping City e un brand despre cum să visezi frumos în fiecare zi, de aceea am ales să dăruim mai departe vise pe care să le împlinim împreună” a declarat Claudiu Dobriță, Creative Director FCB Bucharest.

It`s OK to help them dream a fost comunicată pe mediile online (pagina website dedicată campaniei, bannere), indoor, OOH, print, radio, precum și prin tehnici specifice de PR, în urma cărora în presa scrisă, online și social media peste 130 de apariții au transmis publicului mesajele campaniei, iar 33 de key opinion leaders s-au alăturat voluntar susținerii acesteia și celor 1.000 de copii.

Campania a făcut parte din acțiunile de CSR ale Băneasa Shopping City, care stau sub mesajul Together for Tomorrow. All in the name of education și sub viziunea că succesul oricărei inițiative îndreptate spre beneficiul comunităților este reprezentat de munca în echipă, de sentimentul de solidaritate creat și o cât mai largă participare.

Printre campaniile de responsabilitate socială desfășurate de Băneasa Shopping City în parteneriat cu FCB Bucharest se numără și campania Lego Ethnics – Expoziția Imaginației, desfășurată la începutul acestui an și recent premiată în cadrul competiției FIBRA cu GRAND FIBRA la categoria Learning & Exhibition, GOLD FIBRA la aceeași categorie, GOLD FIBRA la categoria Promo & Activation și un premiu SILVER FIBRA la categoria Product Design.

Prin dezvoltarea campaniilor de CSR reunite sub platforma și filozofia Together for Tomorrow, Băneasa Shopping City își dorește să contribuie la construirea unui viitor sustenabil prin susținerea celui mai important factor, cel al educației.

Echipa Băneasa Shopping City: Alexandru Bogdan – Director de Marketing, Daniela Matei – PR Manager, Andra Gari – Experiential Marketing Campaign Coordination.

Echipa FCB Bucharest: Claudiu Dobriță – Creative Director, Tiberiu Papa – Senior Art Director, Radu Ghițescu – Senior Art Director, Alexandru Roșca – Senior Copywriter, Vlad Crișu – DTP, Romulus Olteanu – Graphic Designer, Sorin Fotache – 3D Artist, Alina Ștefan – PR Director, Alina Jijău – Senior PR Manager, Alexandra Nedelcu – PR Executive, Gabriela Pricob – Production Manager, Ionuț Stan – Production Executive.

***

Despre Băneasa Shopping City

Centrul comercial Băneasa Shopping City este lider pe piaţa românească de fashion şi entertainment, oferind clienților săi un mix unic de branduri, care poate satisface şi cele mai exigente dorinţe în materie de shopping, de la cele de renume internaţional, la magazine ale designerilor români, precum și o varietate de restaurante rafinate și cafenele. Centrul comercial include și o zonă impresionantă de divertisment, Grand Entertainment, ce cuprinde: Grand Cinema & More, singurul cinematograf din România echipat cu tehnologia revoluţionară Dolby Atmos în sala Grand Ultra, care oferă cinefililor săi cele mai înalte standarde video şi audio, servicii de gaming și entertainment, activități și evenimente dedicate copiilor, la care se adaugă o categorie specială de evenimente culturale (producţii proprii de teatru sau transmisiuni live de pe marile scene ale lumii). Toate aceste caracteristici sunt menite să asigure confortul clienților şi transformă Băneasa Shopping City în destinația exclusivistă de shopping, relaxare și entertainment a României.

Despre FCB Bucharest

Cu o istorie și o experientă de peste 140 de ani în domeniul comunicării, rețeaua globală FCB include 150 de agenții în 90 de țări, având peste 8.000 de angajați și este parte a Interpublic Group of Companies. În România, FCB Bucharest oferă, de peste 20 ani, soluții integrate de comunicare. Din portofoliul de clienți ai FCB Bucharest fac parte branduri și companii internaționale precum Beiersdorf, JTI, Philips, Vodafone, Mondelez, Bergenbier S.A. etc.

Despre SOS Satele Copiilor România

SOS Satele Copiilor România este o organizaţie neguvernamentală, membră a Federaţiei SOS Children’s Villages International, organism care derulează programe în 134 de ţări ale lumii. Asociaţia SOS Satele Copiilor România este prezentă în România de 27 de ani şi îşi desfăşoară activitatea prin 3 programe la nivel naţional: în Bucureşti, Cisnădie – Sibiu şi Hemeiuş – Bacău.

Activitatea organizaţiei este centrată pe asistarea şi sprijinul acordat copiilor care au pierdut sau riscă să piardă îngrijirea familiei biologice. În prezent, 1.000 de copii și tineri sunt sprijiniți direct de organizație, dintre care aproape 200 cresc în familia SOS România.

Totodată, un număr de 40.000 de persoane au participat la programele de asistență și îndrumare, derulate împreună cu partenerii de proiecte.

SOS Satele Copiilor România derulează, în paralel, servicii de prevenţie a abandonului, prin Centrele de Consiliere şi Sprijin pentru Copii şi Părinţi.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează