Antreprenorii din București vor să afle de la cei mai buni specialiști din lume cum să își construiască o strategie de business câștigătoare

0

Peste 36% din antreprenorii din București și zona de sud a României afirmă că și-ar dori să afle de la cei mai buni lideri din domeniu cum să realizeze o strategie de succes, să dezvolte un plan marketing (33%) și să își perfecționeze arta negocierii (31%). În opinia lor, cele mai promițătoare domenii de dezvoltare sunt IT&C (85%), agricultura (61%) și dezvoltarea software (60%).

4l1DBpMzPh7tmAf948aa4NQGWNH7dYhco-GpR3zJGhQ

Antreprenorii din București și zona de sud a României consideră că dezvoltarea și motivarea personalului reprezintă principala problemă cu care se confruntă în acest moment, arată un studiu realizat de Business Days România, elaborat în perioada octombrie-noiembrie pe un eșantion de 230 de antreprenori și manageri din București și orașele din împrejurimi. Întrebați “Care sunt principalele probleme cu care se confruntă oamenii de afaceri din regiune?” participanții la studiu au indicat dezvoltarea și motivarea personalului ca fiind cel mai important domeniu. În plus, oamenii de afaceri din regiune acuză birocrația excesivă, sistemul stufos de taxare și impredictibilitatea fiscală ca fiind cele mai mari provocări la adresa afacerii lor.

Alte probleme cu care se confruntă antreprenorii din zonă sunt taxarea și fiscalitatea, brandingul și setarea strategiei. În ceea ce privește așteptările oamenilor de afaceri de la administrația centrală, doar 27% din respondenți au afirmat că acestea sunt “foarte mari”. În același timp, antreprenorii au apreciat că implicarea autorităților locale în susținerea afacerilor din regiune este foarte slabă (38%).

Antreprenorii chestionați consideră că domeniile în care regiunea de sud a țării poate performa sunt IT&C (85%), agricultura (61,9%), industria software (60,3%), serviciile (58,7%) și turismul (46%). Studiul Business Days România mai dezvăluie că cei mai importanți factori pentru succesul unei afaceri sunt echipa, inovația și networking-ul.

“Antreprenorii din zona de sud a României caută soluții pentru dezvoltarea afacerii lor în condițiile în care provocările de la nivelul administrației pot încetini ritmul de creștere al afacerii lor. În acest sens, sfaturile, modelele de succes și sesiunile de networking îi ajută să găsească cea mai bună cale spre succes. Credem că experianța altor antreprenori este cât se poate de utilă pentru cei care sunt hotărâți să ăși urmeze visul și au ambiția de a merge mai departe”, a declarat Laszlo Pacso, fondator și coordonator Business Days.

Anul acesta, evenimentul București Business Days va avea loc în perioada 8-9 decembrie 2015 la Willbrook Platinum. Înscrierile pentru toți cei care vor să participe sunt deschise, în limita locurilor disponibile. Detalii şi înscrieri găsiți aici: http://www.businessdays.ro/Evenimente/Bucuresti-2015/Inscriere. La eveniment vor fi prezenți peste 1.000 de antreprenori și manageri din toate regiunile României.

Din temele conferinței București Business Days menționăm: “Criza resurselor umane și modul în care vor influența tendințele de pe piața de muncă. Evoluția economiei globale”. Workshop-urile vor avea teme precum “Arta deciziilor în condiții de incertitudine și schimbare”, “Managementul timpului și tehnici de organizare”

Începând de anul acesta platforma Business Days organizează Gala Business Days, eveniment în cadrul căruia
vor fi premiate acele companii, antreprenori și manageri din spatele lor care s-au remarcat la următoarele capitole: performanta, excelența, inovația și impactul social.

Peste 300 de oameni din elita mediului de business din România vor lua parte la Gala Business Days.

Printre partenerii evenimentului se numără Raiffeisen Leasing, EY România, Fan Courier, AON, Philips România, Dedeman, Unicredit Bank, DPD, Zitec, GH, Universul Juridic, Rogalski Damaschin, API, UPC Business, SBR, BrandFusion, Regina Maria, Mobila Dalin, MedLife, Lenovo, Heineken, Opel, Biroul de Traduceri Champollion, MMC- fondată de Liana Marin, Buticul de Inspirație by Dana Tudor.

Parteneri media: Wall-Street, Manager Express, Romania Libera, Europa FM, 9am, avocatnet.ro, Business24, Ziare.com, AiSucces.ro, OrdineaZilei.ro, FoodNews, JurnaluldeAfaceri, Retail-FMCG, BusinessLive.ro, PortalHR, bestjobs, GPeC, Feed Forward, Softlead, 4Career, Learn&Go, Zelist Monitor, 24Fun, IQAds, startups.ro, BizzClub, ComunicatedePresa.ro, Transilvania Business, Premian, Tribal WorldWide, Garajul de PR, Chic-Elite.ro.

Acțiunile București Business Days – conferințe , workshopuri, masterclass-uri, seri internaționale de business networking, expoziții de produse, programe dedicate startup-urilor , matchmaking etc. compun rețeta unui eveniment de networking de cea mai înaltă clasă. Un ingredient esențial pentru cei care doresc să-și dezvolte afacerea la nivel național sau internațional și să găsească partenerii potriviți de discuții.
Business Days este o platformă de informare, educațională și de networking dedicată antreprenorilor și managerilor din România, al cărei scop este acela de a crea o cultură antreprenorială sănătoasă și durabilă. Evenimentele Business Days sunt organizate de peste 5 ani de zile și strâng la fiecare ediție peste 1.000 de participanți. București Business Days este ediţia cu numărul 21 din seria de evenimente de succes, considerate de speakeri, parteneri și participanți, drept cel mai mare, de impact și relevant eveniment de business din România.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este facilitator & educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training & facilitare și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu peste 30 de autori și peste 50 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are 20 de ani de experiență ca trainer, facilitator pentru peste 10 000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție, antreprenoriat (inclusiv social), ”train the trainers & facilitators”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, time management, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria FMCG alături de InBev având atribuții de training pentru mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin și-a început cariera profesională alături de echipa AIMS Timișoara - 4 ani de experiență în recrutare și selecție de personal și training. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente, parteneri și conferințe: TEDx București, Impact HUB, Zilele Biz, Frankfurt School of Finance & Management, Future Makers, ASPEN Young Leaders Program, Leaders for Justice Program, Ashoka Romania,Automotive Forum, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, Criminalitate Forestieră WWF, Interpol, Client Earth), TEDx Galați, TEDx Constanța. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training și facilitare pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training și facilitare în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers & Facilitators” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.