”Alliance for Youth”: Peste 2500 de oportunități profesionale pentru tinerii din România

0

Peste 2500 de oportunități profesionale pentru tinerii din România.

Nestle România și partenerii săi se angajează să sprijine tinerii în carieră, ca parte din inițiativa europeană ”Alliance for Youth”.

Afectați de șomaj în proporție de 23.6%, tinerii din România întâmpină din ce în ce mai multe dificultăți în găsirea unui loc de muncă. În acest context, Nestlé continuă inițiativa Nestlé Needs YOUth lansată anul trecut, invitându-și partenerii să adere la ”Alliance for Youth”, prin care își propun să creeze împreună peste 2500 de oportunități profesionale destinate tinerilor români. Semnatarii alianței în România sunt: Adecco, Cargill, CHEP, DS Smith, Ernst & Young, Google, Nielsen, Publicis, FM Logistic, Grup Șapte, SPAR BIP și Titan.

Foto_Alliance for Youth

Studenți sau proaspăt ieșiți de pe băncile școlii, tinerii din Europa se confruntă cu prima provocare din cariera – găsirea primului job – care se dovedește în ziua de astăzi a fi una foarte dificilă. Având în vedere că rata șomajului în rândul tinerilor la nivel european a atins 23%, procent tradus prin aproximativ șase milioane de tineri cu vârste de până la 25 de ani fără un loc de muncă, Nestlé a lansat în noiembrie 2013 inițiativa Nestlé Needs YOUth, menită să genereze oportunități de angajare și orientare profesională pentru tineri. Până în acest moment, în România, acest program susținut de Nestle România, a venit în ajutorul a 108 tineri, care au beneficiat de joburi și stagii de practică sau traineeship ca parte din echipa Nestle România.

Pentru a duce mai departe programul Nestlé Needs YOUth, astăzi se lansează în Europa ”Alliance for Youth”, al patrulea pilon al acestei inițiativei pentru angajarea tinerilor, menit să creeze 100,000 de locuri de muncă şi oportunităţi de training pentru tinerii europeni. În România, ”Alliance for Youth”, ce vizează crearea a peste 2500 de oportunităţi de job, 200 de stagii de practică și traineeship, precum și susținere în consilierea profesională, alături de centre universitare din România, s-a lansat în cadrul unui eveniment la care au participat Hervé de Froment, Director General Nestle România, Gabriella Carello, Director Resurse Umane Nestle România, psihologul Alfred Dumitrescu și reprezentanții companiilor partenere.

”Prin ”Alliance for Youth”, prima mișcare pan-europeană inițiată de mediul de afaceri, dorim să ne reunim forțele cu partenerii noștri pentru a oferi un sprijin binevenit tinerilor privind integrarea lor pe piața muncii din România. Este deosebit de important pentru generația tânără să beneficieze de susținere și ghidare în alegerea parcursului profesional, iar noi suntem aici pentru a-i ajuta.” a declarat Hervé de Froment, Director General Nestle România.

Companiile partenere, ce aparțin unor domenii diverse de activitate, își propun să dezvolte în România iniţiative comune, dar şi individuale, prin care să ofere tinerilor experienţe relevante şi stagii de pregătire, pentru a contribui împreună la creșterea gradului de angajabilitate al tinerilor și ghidarea acestora în parcursul profesional, într-un context economic neprietenos cu cei aflați la început de carieră.

Nestlé, la nivel global

Nestlé este lider mondial în industria alimentară, fiind prezent în 86 de țări, cu un număr de 447 de fabrici și 333.000 de angajați. Prin misiunea companiei „Good Food, Good Life”, Nestlé se angajează să îmbunătățească calitatea vieții consumatorilor în fiecare zi, în întreaga lume, oferindu-le o varietate de produse, ca parte dintr-un stil de viață echilibrat.

Nestlé în România

Nestlé a intrat pe piață din România în 1995, în momentul de față având 1000 de angajați în București și în Timișoara, unde este localizată fabrica Nestlé.

În România, Nestlé este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața alimentară, cele mai multe dintre brand-uri fiind lideri în categorie (locul 1 sau 2 pentru majoritatea segmentelor în care este prezent).

Portofoliul Nestle România cuprinde o varietate de produse din diverse categorii, pentru a raspunde cererii consumatorilor: dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight) și băuturi (Nescafé, Nesquik).  Napolitanele JOE și Nesquik, precum și specialitățile de cafea NESCAFÉ 3in1 sunt produse în România, la fabrica din Timișoara. De asemenea, portofoliul include produse culinare (Maggi), înghețată (Nestlé Ice Cream), produse pentru sugari și copii mici (Nestlé Nutrition), cereale pentru micul dejun (Nestlé Fitness, Nesquik, Lion), divizia Nestlé Professional și hrană pentru animale (Purina).

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează