600+ participanţi au luat pulsul comerţului electronic în cele 3 zile de eveniment

0

Ediţia de primăvară a GPeC Summit s-a încheiat: 600+ participanţi au luat pulsul comerţului electronic în cele 3 zile de eveniment.

10390137_10203774063774005_2771848435599130398_n
Cel mai important eveniment de comerţ electronic din România, GPeC Summit Mai 2014,  s-a desfăşurat în zilele de 26-27-28 Mai 2014, la Bucureşti, reunind peste 600 departicipanţi în cele 3 zile. Evenimentul a adus 45 de speakeri de top români şi internaţionali, 1 zi întreagă de Conferinţă, 12 Workshopuri, E-Commerce Expo, dar şi excelente oportunităţi de networking şi discuţii libere la GPeC Party. GPeC Summit este doar primul eveniment major din cadrul GPeC 2014.

Ziua de 26 Mai a fost dedicată Conferinţei care a constat în keynote speeches şi 5 panel-uri de dezbatere, subiectele dezbătute fiind axate pe optimizarea conversiilor, marketing online şi creşterea performanţelor magazinelor online.

De asemenea, au fost prezentate cifre şi studii de piaţă, trend-uri de evoluţie, dar şi profilul celor care cumpără de pe Internet.

Chris Goward (CEO WiderFunnel) – invitatul special al GPeC Summit – şi-a încheiat prezentarea în ropote de aplauze după 45 de minute de speech despre testarea şioptimizarea website-urilor, iar sesiunea susţinută de Chris în ziua de 27 Mai a reunit aproape 200 de participanţi. De asemenea, au fost extrem de apreciate prezentările susţinute de Jacob Kildebogaard (WebJuice) şi Caroline Hey (FACT-Finder).

Tot în ziua de 26 Mai, în paralel cu Conferinţa, s-a desfăşurat GPeC E-Commerce Expo care a reunit principalele companii furnizoare de soluţii şi servicii dedicate magazinelor online, fiind o excelentă oportunitate de networking şi stabilirii de parteneriate pe termen lung.

Nu în ultimul rând, Petrecerea GPeC din seară zilei de 26 Mai a reunit peste 150 de invitaţi – participanţi, speakeri şi organizatori – încurajând dialogul deschis şiinformal între aceştia.

Zilele de 27 şi 28 Mai au adus participanţilor 12 workshopuri axate pe subiectele de maxim interes pentru orice magazin online şi extrem de apreciate de participanţi: Optimizarea Conversiilor, E-mail Marketing, Personalizare, Logistică şi Curierat, Loializarea Clienţilor, Branding, Persuasiune, SEO, PPC, Usability, Web Analytics, Social Media.

10414604_10203774070174165_829378615827286050_n

“Ne bucură mult feedback-ul participanţilor la GPeC Summit. Unii ni l-au transmis verbal, la faţa locului, alţii ni l-au lăsat şi în scris pe facebook, dar indiferent demetodă aleasă, am primit exclusiv opinii precum: excelent content, super eveniment, cea mai bună ediţie din toţi anii, evenimentul de referinţă în comerţul electronic,organizare perfectă, număr impresionant de participanţi şi, mai ales, oameni de calitate etc.”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC. “Le mulţumim tuturor şi ne bucurămcă muncă noastră s-a tradus în rezultate concrete, aşa cum facem de 9 ani la GPeC”, adaugă Radu.

Ce urmează la GPeC 2014?

Ediţia de primăvară a GPeC Summit a fost doar primul eveniment major din cadrul GPeC 2014. Potrivit organizatorilor, pe calendarul GPeC urmează multe alte acţiuni:

• magazinele online care s-au înscris în Competiţia GPeC 2014 intră în procesul de jurizare (prima etapă de jurizare desfăşurându-se în luna iunie, iar etapă finală înluna octombrie);
• în urmă primei etape de evaluare, ownerii de magazine se pot întâlni faţă în faţă cu membrii juriului pentru a discuta asupra raportului de jurizare;
• la sfârşitul lunii august are loc cea de a 4-a ediţie a Şcolii de Vara de Comerţ Electronic GPeC – adică 5 zile de cursuri e-commerce la munte;
• în octombrie, GPeC aduce încă o premieră în comerţul online românesc: primul Târg al Magazinelor Online – pentru prima oară, magazinele se întâlnesc faţă în faţă cuclienţii lor şi cu internauţii;
• luna noiembrie aduce ediţia de toamna a GPeC Summit şi cea de a 9-a ediţie a Galei Premiilor eCommerce.

GPeC 2014 este un eveniment sustinut de: CargusCarrefour OnlineDPDFAN CourierGaranti BankMasterCardMicrosoftOrangeSameDayUISZITEC

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Recommended Travel Partner: Paravion.ro

Cu sprijinul: 2ParaleAdvanced IdeasAgile MediaAlin Dobrin PhotoCasaDeTraduceriECOMpediaEuroWebExtendedHostwayMarketizatorNew Black,TRUSTED.roVibetraceWebDigitalWhite ImageZeList

Parteneri media: 220.ro(Ad)HuggerAkceesANISAvocatNetBursaBusiness ReviewBlogal InitiativeBusiness24Business WomanCariereComunicate De PresaeJobsFemei in Afaceri,Fulvia MeirosuHotnewsIQAdsKiss FMLaptop NewsLumea SEO PPCModern Buyer,RomaniaPozitiva.roShopmaniaSoftbinatorSoftLeadStartups.roTech CafeZiare.com

Bloguri partenere: Alex MihaileanuAlin VladAna MateiAnca DumaAndreea StanAuras Mihai GeambasuBlogatu.roCarmen AlbisteanuChinezuClaudia TocilaCorina Maria ScheianuCristi DorombachDorin ApavaloaeElena CiricGeorge Hari PopescuIoana BudeanuiYli,  Lavinia Biberi,Madalin BlidaruMiruna SiminelOana GreceaOlivian BredaRaluca PopaRazvan AcsenteSabina CornovacSandra ClipeaSorin Rusi.

Despre GPeC – Gala Premiilor E-Commerce

GPeC (Gala Premiilor eCommerce) este cel mai important eveniment de comert electronic din Romania si cea mai mare comunitate de magazine online. Mai multe informatii despre GPeC pot fi gasite pe urmatoarele canale oficiale:

 

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează