5000 de joburi la Angajatori de TOP Bucureşti – cel mai mare târg de carieră din România

0

Află ce companii recrutează. Planuri cu 25% mai mari din partea a 100 de angajatori.
5000 de joburi la Angajatori de TOP Bucureşti – cel mai mare târg de carieră din România

img2

Evenimentul Angajatori de TOP va avea loc pe 25-26 martie la Sala Palatului şi reuneşte 100 de companii şi 5000 de joburi. Ediţia din această primăvară este una aniversară pentru evenimentul din Bucureşti. 20 de ediţii, respectiv 10 ani prin care cel mai mare târg de carieră a adus faţă în faţă candidaţi determinaţi să îşi construiască o carieră de succes şi companii multinaţionale cu planuri importante de recrutare. Angajatorii au planificat o creştere cu 25% la capitolul poziţii deschise în comparaţie cu ediţia din toamnă 2015.
Ediţia din martie a evenimentului se remarcă printr-o diversitate a oportunităţilor de carieră. Cele 100 de companii provin din peste 14 domenii de activitate, de la IT&C (35%), Servicii şi BPO (18%), Financiar-Bancar (15%), FMCG (9%), Retail (8%), Audit şi Consultanţă (5%), Inginerie şi Auto (4%), Recrutare (3%), Farma (1%), Logistică şi Transporturi (1%), Alte domenii (1%).

„Dacă în primii ani după criză piaţa muncii era destul de polarizată – cu o serie de industrii foarte active (Ex. BPO, IT) şi industrii aproape absente (Ex. Construcţii), începând de anul trecut am observat o diversificare mult mai mare a oportunităţilor de carieră. Anul acesta nevoia de recrutare reuşeşte să acopere aproape toate industriile de activitate, de la: FMCG, IT, Telecom, Retail, Farma, Inginerie, Servicii, BPO, Banking, E-commerce, Asigurări, Audit şi Consultanţă. În plus, alături de paleta variată a industriilor, piaţa forţei de muncă a capitalei este caracterizată şi de numărul mare de oportunităţi disponibile pentru diferite niveluri de pregătire, de la profesionişti, până la entry-level şi studenţi” a declarat Cristina Carataş, Project Manager Angajatori de TOP Bucureşti.

Peste 1400 de joburi adresate candidaţilor cu nivel mediu de experienţă. Oportunităţile de carieră deschise de companii sunt adresate atât profesioniştilor, 17% dintre joburi sunt pentru candidaţii senior, 28% sunt poziţii middle-level, în timp ce 56% sunt pentru candidaţii entry-level. Cei care au un nivel mediu de experienţă, pot aplica la peste 1400 de oportunităţi de carieră, iar câteva exemple de astfel de joburi sunt: Marketing&Sales Consultant, Finance Analyst, Digital Analyst, Call Center Agent, Sales Support Specialist, Business Analyst, Web Application Developer, Product Marketing Manager, Android Software Developer, Quality Automation Engineer, Brand Manager, Software Development Engineer, Electronic Engineer, Senior Accountant, Recruitment Specialist, HR Strategic Specialist etc.

Oraşele pentru care companiile recrutează. 97% dintre companiile care participă la Angajatori de TOP pe 25-26 martie au poziţii deschise în Bucureşti. Printre cele 100 de companii participante sunt şi angajatori care au planuri de relocare pentru candidaţii pe care îi vor întâlni în cele 2 zile ale evenimentului. Astfel, câteva dintre oraşele unde companiile fac recrutări sunt: Timişoara (27%), Braşov (24%), Cluj-Napoca (21%), Iaşi (18%), Arad (15%), Ploieşti (15%), Sibiu (15%), Oradea (12%), Târgu-Mureş (9%), Bacău (6%) şi în alte oraşe mici şi medii cu potenţial de angajare.

Joburi și proiecte la nivel internaţional. Companiile care participă la Angajatori de TOP sunt companii cu planuri de recrutare la nivel internaţional. 33% dintre angajatori pun la dispoziţie poziţii prin intermediul joburilor sau a proiectelor pe care le au în diferite ţări din Europa, unde o parte dintre angajaţi vor fi relocaţi pentru o perioada determinată sau definitivă. Ţări precum: Suedia, Franţa, Marea Britanie, Serbia, Croaţia, Norvegia, Suedia, Belgia, Austria, Cehia sau Estonia sunt câteva dintre „destinaţiile” în care pot acumula experienţă la nivel global candidaţii care vor fi recrutaţi în cadrul Angajatori de TOP. Câteva dintre companiile cu planuri de recrutare la nivel internaţional sunt: Allianz Worldwide Partners România, Accenture, InCrys, ModuleWorks SRL, Vivre, Miele Tehnica, DB Schenker Global Sevices Europe, Playtika România, Stefanini România, ProCredit Bank, Genpact România.

Pentru poziţiile deschise, vizitatorii pot aplica folosind un singur CV Barcode. Este o modalitate eficientă atât din perspectiva candidaţilor, dar şi a angajatorilor. După crearea unui cont pe www.hipo.ro, candidaţii îşi pot completa CV-ul şi au posibilitatea să îl descarce în format Barcode, CV pe care ulterior să îl printeze şi să aplice la joburile deschise de cele 100 de companii.

„Stefanini este un partener cu tradiţie al Angajatori de Top. Este cel mai important eveniment de acest gen care ne oferă posibilitatea de a ne întâlni cu candidaţi pregătiţi pentru care vom avea aproximativ 150 de posturi disponibile din zona suportului tehnic, specialişti pe infrastructură IT, dar şi poziţii axate pe dezvoltare şi testare software” – Oana Calcan, Recruitment Coordinator, Stefanini România.

„DB Schenker continuă şi în anul 2016 procesul de expansiune al SSC-ului din Bucureşti (Shared Services Center). Anul acesta ne dublăm forţele având că obiectiv integrarea unui număr de aproximativ 200 de tineri absolvenţi şi profesionişti. Oamenii sunt cei care ne definesc cultura şi suntem mândri să fim caracterizaţi de diversitate” – Ionuţ Preda, Recruitment Specialist, DB Schenker.

Pe lângă oportunităţile de carieră, în cadrul evenimentului vor avea lor o serie de workshopuri şi conferinţe pe diferite domenii, în cadrul cărora vor fi prezentate informaţii despre structura companiei, proiectele în desfășurare, competenţele şi abilităţile căutate de angajatori, evoluţie profesională, planurile de creştere etc. Participarea la workshopuri şi conferinţe este gratuită, iar cei interesaţi pot afla mai multe detalii aici: http://www.hipo.ro/locuri-de-muncă/angajatoridetop/bucureşti/conferinţe_seminarii

Cum să se pregătească candidaţii pentru interacţiunea cu angajatorii?

Companiile le recomandă studenţilor şi celor care sunt la început de carieră să aibă un plan conturat legat de ce îşi doresc, să participe la stagii de practică şi să îşi dedice timp studiul individual. Este important să manifeste seriozitate şi motivare încă din cadrul interviului de preselecţie, iar aşteptările să fie realiste întrucât totul se învaţă şi se construieşte pas cu pas şi trebuie să acorde timpul necesar acestui proces de învăţare. Pentru cei cu experienţă, companiile apreciază profesionalismul încă de la primul contact (CV-ul) discuţia din cadrul târgului şi interviului, abilităţile de comunicare (claritate, coerență, ascultare activă, etc), motivaţie, răspunsuri concrete referitoare la experienţa anterioară, să vină cu întrebări despre posibilităţile de dezvoltare oferite.

Câteva dintre companiile care au confirmat prezenţa la Angajatori de TOP Bucureşti sunt: Adecco, Wipro, Xerox, Lidl România, CCC, Misys Financial Software, Microsoft, McDonald`s România, Brico Depot, JYSK, Societe Generale European Business Services, Intralinks, Stefanini România, Computer Generated Solutions România, TELUS Internaţional Europe, TELEKOM România, BearingPoint România, DB Schenker SSC, Allianz Worldwide Partners, Avira Soft, UniCredit Business Integrated Solutions, Bitdefender, Automatic Data Processing (ADP) România, Banca Transilvania, Kaufland România, UNIQA Asigurări, Luxoft, BCR, HP Inc, Oracle, NN Asigurări de Viaţă, HP Enterprise, Genpact, Vodafone Shared Services România, Coca-Cola HBC România, Schneider Electric, JTI, WNS România, Unilever, IBM, Orange, DB Schenker, Carrefour, AVON România, P&G, Dell, SNC Lavalin, Deloitte, Veeam Software, Playtika, Ericsson Telecommunications România, PepsiCo, Raiffeisen Bank, Grup Renault România, Accenture, Federal Mogul Motorparts, DB Global Technology, Teamnet.

Accesul la eveniment este gratuit în baza preinscrierii pe www.hipo.ro şi va fi permis vineri, 25 martie, în intervalul 10.00-18.00 şi sâmbătă, 26 martie, în intervalul 10.00-17.00, la Sala Palatului.

Despre Catalyst Solutions

Catalyst Solutions este o companie de consultanță în domeniul resurselor umane, specializată în dezvoltarea de soluții de recrutare și employer branding.

Având o experiență de 10 ani, Catalyst Solutions adaugă valoare clienților și candidaților cu fiecare dintre proiectele sale: Angajatori de TOP (cel mai mare târg de carieră din Romania organizat bianual în București, Timișoara), www.HiPo.ro – singurul portal de carieră dedicat exclusiv candidaților cu studii superioare, Top Talents Romania (proiect ce identifică în fiecare an cei mai valoroși 300 de tineri absolvenți la nivel național), Consulting Days (cuprinde o serie de conferințe dedicate celor interesați de audit, taxe, contabilitate, legal și IT&C), Ghidul Angajatorilor (publicație de orientare în carieră adresată studenților și masteranziilor din domeniul economic și tehnic distribuită în cele mai importante centre universitare din țară), DevTalks (proiectul reunește 1000 de developeri & profesioniști IT pasionați de zonele web, online, cloud computing și big data) Târgul Virtual pentru Absolvenți și Angajatori de TOP Virtual.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează