23,5 tone de fructe şi legume distribuite celor peste 1.500 de beneficiari

0

23,5 tone de fructe şi legume distribuite celor peste 1.500 de beneficiari ai proiectului „Mai mult gust, mai multă savoare!”

Luna mai marchează încheierea celui de al doilea an de implementare a proiectului „Creşterea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul grupurilor vulnerabile, dezvoltat și implementat în România de către compania PRAIS Corporate Communications sub sloganul „Mai mult gust, mai multă savoare”.

 Retete Mai mult gust, mai multa savoare

Având ca obiectiv încurajarea consumului de fructe şi legume proaspete în rândul categoriilor defavorizate, proiectul a angrenat, de la lansare și până în prezent, peste 1.500 de beneficiari: copii, persoane vârstnice şi femei însărcinate din orașele Roman și Medgidia. Pe parcursul a peste 490 de sesiuni de gătit, au fost distribuite peste 23,5 tone de fructe și legume proaspete. În cele 24 de luni de implementare, toți participanții la proiect au preparat 33 de rețete împreună cu bucătari pricepuți, care i-au învățat secretele folosirii ingredientelor proaspete în meniul zilnic. Nutriționiștii au oferit constant informații despre calitățile nutritive ale legumelor și fructelor, beneficiile acestora asupra sănătății, precum și modalități de a le integra în alimentația zilnică pentru a avea o dietă echilibrată.

Impactul acestui proiect în rândul celor 1.500 de beneficiari –  o mare familie – este impresionant. Dedicația cu care, timp de 2 ani, echipa noastră de consultanți, cei 20 de parteneri locali, organizații non‑guvernamentale, autorități și-au adus direct contribuția, este remarcabilă. A fost o onoare pentru noi să  dezvoltăm în România acest proiect generos susținut de DG Sanco”, a declarat Silvia Bucur, Director General PRAIS Corporate Communications.

Proiectul „Mai mult gust, mai multă savoare”, este o iniţiativă a Direcţiei Generale Sănătate şi Consumatori din cadrul Comisiei Europene – DG Sanco. Acesta a fost demarat în iulie 2012 în România, Bulgaria și Slovacia, fiind coordonat la nivel european de către compania Babel Strategy & Communications. PRAIS Corporate Communications a asigurat cu succes managementul şi implementarea acestuia în România. 

Menţiune: Conținutul acestui comunicat de presă aparține PRAIS Corporate Communications și nu reprezintă neapărat poziţia oficială a Comisiei Europene. 

Despre PRAIS Corporate Communications

PRAIS Corporate Communications este o companie de consultanţă specializată în comunicare integrată şi PR, înfiinţată în 1996, câștigătoare a 8 premii internaționale și locale printre care se remarcă premiul „IPRA Golden World Award” și „IPRA Grand Prize”, la Tokyo, în anul 1999. Echipa de consultanţi PRAIS asistă cu dedicație, de peste 18 ani, importante companii multinaţionale şi asociaţii industriale din România sau din străinatate. În cei 18 ani de la lansare, PRAIS Corporate Communications a iniţiat şi implementat peste 2.500 de campanii, evenimente corporative şi de brand. Auditul comunicării interne, strategiile anuale de comunicare internă şi externă, relaţia cu media, brand PR, comunicarea financiară şi de criză, social media, animarea forţelor de vânzări şi cursurile de comunicare sunt doar câteva dintre serviciile oferite de PRAIS.

Fidelă culturii sale, PRAIS Corporate Communications a înfiinţat, acum 11 ani, Fundaţia PRAIS în cadrul căreia a dezvoltat 15 proiecte naţionale de CSR şi de marketing social dedicate unor cauze sociale majore, care au angrenat milioane de beneficiari, având ca obiective accesul la educaţie, informare şi cultură, promovarea stilului de viaţă sănătos, grija faţă de natură şi protecţia mediului –  modesta sa contribuţie la crearea unui alt fel de progres.

Vizitează www.prais.ro

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează