200 de persoane au luat parte la cea de-a doua ediție a flash mob-ului „Dance for kindness” România

0

Mega Mall a dat startul faptelor bune

Mega Mall a găzduit dumincă, 13 noiembrie, cea de-a doua ediție a flash mob-ului „Dance for kindness”, prima manifestare de acest gen susținută de un centru comercial din România. În această zi, oameni din 80 de orașe din întreaga lume au pus în scenă aceeași coregrafie, pe aceeași melodie, ca gest de susținere pentru Ziua Internațională a Bunătății.

flash-mob-dance-for-kindness-5

Ediția a doua a flash mob-ului faptelor bune în România a adus laolaltă 200 de persoane, care au dansat și au împărțit mesaje de bunătate spectatorilor.

„Dance for kindness” a început la ora 17:00, când, la nivelul doi al centrului comercial, a început să răsune melodia „Give Love Away”, interpretată de Noelle Maracle. Participanții au „înghețat” în poziții ce înfățișează diverse ipostaze ale bunătății, urmărind astfel să exemplifice bunătatea și numeroasele astfel de oportunități care ne încojoară. Imediat după aceea, s-a putut auzi pe fundal melodia oficială a flash mob-ului, „Keys to the World”, interpretată de Linda Lind, iar participanții au pus în scenă coregrafia dedicată.

Manifestarea a fost organizată în parteneriat cu Fundația Verita, Școala Verita și Centrul Hermitage Urban și a avut un scop umanitar. În cadrul evenimentului, publicul a avut ocazia să facă donații, care urmează să fie folosite pentru organizarea petrecerii de Crăciun a copiilor de la centrul de plasament Sf. Maria din București. Mai mult, copiii vor avea parte și de un cadou surpriză: aceștia vor beneficia timp de un an de cursuri de dans.

Ediția a cincea la nivel mondial a „Dance for kindness” a reunit și de această dată participanți din 80 de orașe din lume și a culminat cu realizarea unui montaj video cu filmările din fiecare oraș participant. Montajul video a rulat, pe 13 noiembrie, pe ecranul din Times Square, din New York, cel mai mare ecran digital de înaltă definiție din lume.

„Dance for kindness” este coordonat la nivel mondial de asociația Life Vest Inside și își propune să confirme faptul că lumea poate fi mai bună.

Despre Mega Mall

Mega Mall este cel mai complex proiect de retail al grupului de investiții și dezvoltare NEPI. În urma unei  investiții de 165 de milioane de euro, acesta acoperă în total 230.000 metri pătrați, fiind în prezent centrul comercial cu cea mai mare suprafață construită din România. Mallul dispune de un spațiu închiriabil de 77.000 de metri pătrați, dispuși pe 4 niveluri, și găzduiește în prezent 220 de magazine, dar și o parcare cu o capacitate de 3.000 de locuri dispuse pe 7 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperiș. Mega Mall aduce și o serie de premiere în retailul românesc, care le oferă bucureștenilor experiențe unice de divertisment: sală de fitness WorldClass, de 2.500 de metri pătrați, dotată cu o piscină semi-olimpică, cinematograful Cinema City cu 14 săli și tehnologia 4Dx, un nou concept de spații de distracții cu casino, deschis non-stop, un sports bar, unde pot fi urmărite transmisiuni sportive live, dar și un loc de joacă, adus de Gymboland, pentru copiii de toate vârstele.

Mega Mall găzduiește unele dintre cele mai mari reprezentanțe ale magazinelor de fashion, încălțăminte, îngrijire și accesorii din țară, precum H&M, Zara, Koton, Mango, Marks&Spencer, Peek&Cloppenburg, New Yorker, Pull&Bear, C&A, LC Waikiki, Bershka, Sephora, Stradivarius, Orsay, Adidas, Nike, Lee Cooper, Tom Tailor, Douglas, NEXT, Hilfiger Denim, Musette, Hervis, Bata, Ștefănel, ECCO, Intersport, MAC, Benvenuti și Aldo. Tot la Mega Mall au fost inaugurate primele magazine Reserved Man, Pupa, Sport Vision, Buzz, Marks&Spencer Food din România.

 

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează