2% pentru un microbuz care să-i ducă în siguranță pe copiii nevăzători la școală!

0

Asociația Devision lanseză campania de 2%. „Redirecționeză 2% din impozitul pe venit pentru un microbuz care să-i ducă în siguranță pe copiii nevăzători la școală!”

Asociația DeVision lansează campania națională “„Redirecționeză 2% din impozitul pe venit pentru un microbuz care să-i ducă în siguranță pe copiii nevăzători la școală!” pentru a le oferi copiilor de la Școala pentru Deficienți de Vedere șansa de a ajunge în siguranță la școală.

IMAG2781

Pentru a înțelege mai ușor mesajul campaniei noastre, vă propunem să închidem ochii pentru câteva secunde și-n momentul acela să ne gândim ce imagine ne-ar lipsi cel mai mult dacă n-am mai vedea. Cu siguranță vom simti un disconfort doar la ideea unei astfel de realități, dar, din păcate, pentru peste 120.000 de persoane cu deficiențe de vedere aceasta este singura realitate. Și mai trist este faptul că sunt foarte mulți copii, însă numărul lor exact este foarte greu de stabilit, întrucăt nu există o statistică exactă a acestora. Însă, cu certitudine, în şcolile speciale destinate copiilor cu deficienţe de vedere sunt în jur de 2.000 de elevi. Mare parte din acești elevi nu au șanse egale cu ceilalți atunci când vine vorba de educație.

Acesta este și cazul copiilor de la Școala pentru Deficienți de Vedere din Bucurețti. Mulți dintre ei suferă și de alte deficiențe (de exemplu tetrapareză) sau provin din familii cu posibilități materiale precare, acestea nepermițându-și să plătească zilnic transportul copiilor către școală. De multe ori, lipsa banilor sau dificultatea de deplasare îi împiedică pe unii elevi să ia parte la cursuri și să aibă șansa de a studia ca orice alt elev de vârsta lor.

Campania de 2% își propune să le ofere copiilor nevăzători șansa de a ajunge în siguranță la cursuri prin achiziționarea unui microbuz care să-i preia pe cei care se deplasează greu sau provin din zone limitrofe Bucureștiului.

Atât oamenii obișnuiți, cât și cei cu posibilități materiale mai bune pot face redirecționa 2%. Nu costă nimic în plus, banii respectivi ajung oricum în bugetul de stat, însă impactul acestei decizii asupra viitorului unor copii nevăzători este uriaș, ei vor avea șansă să meargă zilnic la școală în siguranță și să-și construiască viitorul pe care îl merită. De asemenea, campania de 2% își propune să încurajeze marile companii să-și convingă angajații să se implice, să redirecționeze 2% și să-i sprijine pe elevii Școlii pentru Deficienți de Vedere.

Toți cei care își doresc să redirecționeze 2% pot descărca formularele folosind website-ul oficial al Asociației: http://devision.org.ro/sustine.html

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează