14 000 de candidaţi au vizitat târgul de carieră Angajatori de TOP Bucureşti

0

Urmează ediţia Virtuală a evenimentului, pe www.hipo.ro

La sfârşitul săptămânii trecute, joi şi vineri, s-a încheiat cea de-a 19-a ediţie a celui mai mare târg de carieră Angajatori de TOP. Sala Palatului a găzduit 100 de companii care au prezentat cele 4000 de poziţii disponibile.

14 000 de vizitatori au interacţionat cu reprezentanţii companiilor, iar cei care nu au reuşit să participe la eveniment pot accesa în perioada 2-15 noiembrie, pe www.hipo.ro, ediţia virtuală Angajatori de TOP. Feedback-ul companiilor a fost unul pozitiv, majoritatea angajatorilor au spus că se aşteaptă la ocuparea unui procent ridicat din totalul poziţiilor disponibile, iar în următoarea perioadă vor programa o serie de interviuri cu cei care se potrivesc profilului solicitat.

img2_o

Ce s-a întâmplat în cele 2 zile ale evenimentului? Principalele puncte de interes ale târgului de carieră Angajatori de TOP Bucureşti din această toamnă au fost:

  • Cele 100 de standuri reprezentate de importante companii din România. Angajatori de top, companii multinaţionale, cu importante planuri de recrutare au fost prezenţi pe 22-23 octombrie la Sala Palatului pentru a oferi informaţii cu privire la joburile şi cerinţele pe care trebuie să le îndeplinească cei care sunt în căutarea unui loc de muncă;
  • 30 de workshopuri şi conferinţe tematice. Peste 2200 de persoane au participat la sesiunile de dezvoltare profesională susţinute în cele 2 zile. Sfaturile specialiştilor în recrutare, oportunităţile de carieră din companie, detalii despre paşii din procesul de recrutare, cum ne influenţează tipurile de personalitate atât cariera, cât şi deciziile personale, dar şi ultimele noutăţi şi cele mai inovatoare proiecte din domeniul IT au fost câteva dintre temele abordate în cadrul acestor sesiuni.
  • CV Experts. Aproximativ 1000 de profesionişti şi studenţi au interacţionat în cadrul zonei CV Experts cu specialiştii în recrutare, pentru a primi recomandări despre cum îşi pot îmbunătăţi CV-ul pentru a atrage atenţia angajatorilor şi care sunt modificările pe care trebuie să le facă pentru a-şi creşte şansele de angajare;
  • Spaţiile de interviuri. Noutatea ediției din această toamnă a constat în posibilitatea angajatorilor de a susţine interviuri cu o parte dintre candidaţii întâlniţi la stând chiar în zilele de eveniment. Acest lucru a fost posibil într-un spațiu special amenajat în cadrul evenimentului de carieră. Aproximativ 10% dintre companiile participante au susţinut interviuri, iar câteva sute de candidaţi au fost invitaţi în cadrul unei astfel de discuţii cu reprezentanţii companiilor.

În privinţa nivelului de experienţa al celor care au vizitat evenimentul Angajatori de TOP Bucureşti, 17% dintre candidaţi au fost persoane fără experienţă, 15% candidaţi au avut <6 luni experienţă, 7% cu 7-12 luni experienţă, 17% între 1-3 ani de experienţă, 10% între 3-5 ani experienţă, iar 34% cu peste 5 ani de experienţă.

Cele 100 de companii care au participat la eveniment cu obiectivul de a găsi candidaţii potriviţi, au oferit un feedback pozitiv legat de participarea la Angajatori de TOP Bucureşti.

„Suntem foarte mulţumiţi de rezultatele celor 2 zile şi vom folosi cu siguranţă toate resursele obţinute. Intenţionăm să mai participăm şi să ne folosim de tot potenţialul pe care l-am descoperit la Angajatori de TOP” – Ioana Tudose, Responsabil Recrutare Decathlon.

„Cu siguranţă vom avea o perioadă aglomerată în urma acestui eveniment întrucât numărul CV-urilor eligibile posturilor disponibile este destul de mare. O primă discuţie cu candidaţii am avut deja în cadrul acestui eveniment, ne pregătim pentru faza de testare” – Oana Iacob, Specialist Resurse Umane Expert Software.

„Toate CV-urile primite vor fi centralizate şi grupate în funcţie de tehnologie. În cazul în care nu există o poziţie deschisă momentan vom reveni asupra CV-urilor pe măsură ce se vor deschide proiecte noi.” – Luciana Nicolae, Senior Recruiter Incrys.

„Compania noastră este într-o dimanica foarte bună în privinţa planurilor de recrutare. Căutăm atât profile de juniori – project manageri, programatori, analişti, data processing, competențe de limbi străine şi relaţii clienţi, cât şi persoane cu o senioritate mai mare” – Otilia Pârâu, HR Generalist Ipsos Interactive Services.

„Acesta este târgul de joburi la care vom participa şi în ediţiile viitoare, deoarece unul din obiectivele firmei DB Schenker SSC este acela de a fi un Angajator de Top. Oricine doreşte să înceapă şi/sau să dezvolte o carieră în domeniul financiar-contabil într-una din cele mai mari firme de origine germană este încurajat să-şi depună candidatura. Singura condiţie impusă este cunoaşterea limbii engleze – de restul cunoştinţelor se va ocupa trainerul nostru. Cei care se vor alătura echipei DB Schenker SSC vor avea ocazia să lucreze într-un mediu internaţional, vor interacţiona zilnic cu colegii noştri din Europa – pe scurt spus: vor avea A job like no other!” – Cornelia Popescu, Head of Human Resources DB Schenker SSC.

Angajatori de TOP continuă cu o ediţie virtuală pe www.hipo.ro

După cele 2 ediţii fizice Angajatori de TOP Timişoara (16-17 octombrie) şi Bucureşti (22-23 octombrie), evenimentul continuă în perioada 2-15 noiembrie pe www.hipo.ro cu ediţia virtuală Angajatori de TOP. Prin intermediul Angajatori de TOP Virtual candidaţii pot aplica la 4000 de oportunităţi de carieră adresate atât profesioniştilor cât şi studenţilor şi absolvenţilor. Pentru a participa la Angajatori de TOP Virtual, candidaţii trebuie să îşi creeze un cont şi un CV pe site-ul www.hipo.ro. După logarea pe www.hipo.ro vor putea accesa platforma 3D a evenimentului.

Angajatori de TOP Virtual facilitează accesul la oportunităţi de carieră celor care sunt în căutarea unui loc de muncă, celor care nu au putut participa la evenimentele fizice, din Timişoara şi Bucureşti. Participarea la Angajatori de TOP Virtual este gratuită, iar evenimentul este accesibil oricui deţine un calculator/laptop şi conexiune la internet. Evenimentul elimină barierele geografice fiind accesibil tuturor, indiferent de oraşul în care locuiesc, în România sau în străinătate. La acest aspect se adaugă confortul participării, din fața laptopului sau a calculatorului.

Câteva dintre companiile care vor participa la evenimentul de carieră Angajatori de TOP Virtual sunt: Misys Financial Software, Alcatel-Lucent, Lidl România, RapidSolution Software, JYSK, Computer Generated Solutions Romania, TELUS International Europe, TELEKOM ROMANIA, METRO SYSTEMS Romania, IBM, Kaufland România, Automatic Data Processing (ADP) Romania, UTI Grup, BCR, Genpact, Hewlett-Packard, Oracle, Vodafone Shared Services Romania, NN Asigurari de Viata, DB Schenker SSC, Dell, Atos IT, Yazaki Component Technology, vivre, Accenture Operations, Accenture Technology, DB Global Technology, Ericsson Telecommunications Romania, Grup Renault Romania, Raiffeisen Bank.

Mai multe detalii pot fi accesate pe www.hipo.ro, la secţiunea dedicată Angajatori de TOP Virtual.

Despre autor

avatar

Eu sunt Andra. Îmi place să descopăr locuri noi şi să le cutreier la pas. Mă scufund uneori în lectură, în căutarea unor momente de linişte care îmi încarcă bateriile. Scriu cu drag despre ceea ce mă face fericită, privind mereu la lucrurile bune din jurul meu. Iubesc ceaiul, ciocolata neagră şi oamenii zâmbitori. Pentru că şi eu sunt unul dintre ei:) Pentru mai multe pilule de optimism, încearcă şi aici www.zambetsisanatate.ro

Comentează