10 studenți vor uita de grija chiriei pe un an cu AFI Palace Cotroceni

0

AFI Palace Cotroceni, cel mai mare centru comercial din România, lansează o campanie dedicată tuturor studenților ce urmează cursurile la zi ale facultăților din București, prin care va oferi zece premii substanțiale constând în plata chiriei pe un an universitar.

Campanie studenti AFI Palace Cotroceni

„AFI Palace Cotroceni este localizat într-o zonă preponderent universitară, unde studiază și locuiesc zeci de mii de studenți. Aceștia reprezintă un public important pentru noi și anul acesta vrem să fim și mai mult alături de ei. Știm că banii pentru chirie sunt adesea o mare problemă și de aceea vrem să venim în sprijinul lor, oferind posibilitatea unui număr de 10 studenți de a se bucura de un an de studii fără griji. Premiile constau în plata chiriei pe un an universitar. În plus, toți cei înscriși vor fi recompensați de către centrul comercial cu premii speciale.”, a declarat Aura Dinu, Head of Marketing AFI Palace Malls Division.

Campania se va desfășura în intervalul 9 octombrie – 1 noiembrie 2015, perioadă în care studenții se vor putea înscrie în aplicația dedicată disponibilă pe site-ul www.aficotroceni.ro, precum și pe pagina de facebook, www.facebook.com/AFIPalaceCotroceni, platformele unde aceștia vor găsi și regulamentul oficial al concursului.
În urma înscrierii, studenții vor primi un cod unic pe care trebuie să îl prezinte în perioada 26 octombrie -1 noiembrie 2015 în centrul comercial, la biroul de informații localizat la intrarea FAR. Codul unic de participare trebuie să fie însoțit de legitimația sau carnetul de student vizate pe anul în curs, pentru ca înscrierea să fie validă. Valoarea totală a premiilor pentru chirie pusă la dispoziție de AFI Palace Cotroceni este de 10.000 de Euro, respectiv 1000 E pentru fiecare câștigător în parte.

Mai mult decât atât, toți studenții cu înscriere validă în campanie vor primi din partea centrului comercial un card cu 20% reducere la restaurantele partenere din food court, pe toată perioada studenției.
Premiile vor fi acordate prin tragere la sorți, iar câștigătorii vor fi anunțați în maxim 5 zile de la finalizarea campaniei.

Pe lângă marele premiu, AFI Palace Cotroceni împreună cu Pro FM le va organiza câștigătorilor și o petrecere studențească pe cinste în clubul ONE din Regie, unde aceștia vor putea veni însoțiți de alți 10 prieteni pentru a sărbători premiile câștigate.

Campania este desfășurată în paralel și de AFI Palace Ploiești, care va oferi plata chiriei pentru un an universitar pentru 3 studenți ai facultăților din oraș.

Pentru mai multe informaţii despre evenimentele și noutăţile din AFI Palace Cotroceni, puteţi accesa pagina de web www.aficotroceni.ro sau pagina oficială de Facebook AFIPalace Cotroceni.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează