Strategia pentru Deltă. „Branding Deltă”?

0

strategiaAvem o Deltă. Cum procedăm cu ea? Fie că vrem sau nu (Delta) este pe teritoriul românesc:) Este patrimoniu extrem de valoros la nivel mondial şi un loc foarte preţios şi pentru România. Ce facem cu Delta? Care sunt elementele de cântărit când vine vorba despre viitorul turismului în Deltă? Ce legătură este între brandul România şi Delta Dunării? Vom avea acces la aceste informaţii în momentul în care Strategia pentru Dezvoltarea Turismului în Delta Dunarii va avea undă verde! Iată un fragment de articol în acest sens. „Strategia pentru dezvoltarea turismului in Delta Dunarii ar putea sa primeasca in curand avizul Administratiei Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii, aceasta fiind faza finala inaintea aplicarii planului realizat de cei trei parteneri, ARBDD, Consiliul Judetean si WES Brugge din Belgia.” Citeşte mai multe despre acest subiect şi pe Ştiri Locale.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează