Rezolvarea problemei exodului creierelor si a instabilitatii economice prin branding

0

Experti internationali in marketing, branding, tehnologie si HR de la Heineken, Philips sau UiPath vin in Romania pentru a invata managerii si antreprenorii din Europa de Est sa rezolve eficient probleme stringente precum: competitivitatea pe piete dominate de giganti, gasirea si pastrarea unor angajati competenti in zone cu somaj 0% sau gestionarea consumatorilor extrem de sceptici si selectivi. 

Romania se confrunta cu o mare criza a exodului fortei de munca, fapt foarte vizibil in anumite judete cu o rata a somajului de 0%. Companii de toate dimensiunile se confrunta cu problema angajarilor si cu pastrarea angajatilor pe termen lung. Acest lucru, coroborat cu instabilitatea mediului politic, face ca productivitatea si profitul sa scada sau sa creeze senzatia de nisip miscator care inghite orice elan de dezvoltare. Avand in vedere cat de greu poate fi influentat mediului politic, managerii, antreprenorii si marketerii se vad responsabili cu gasirea de solutii. Iar faptul ca au de a face cu un public tot mai sceptic si cu consumatori tot mai greu de fidelizat nu ajuta deloc. 

Brandingul si cultura de brand abordate in cadrul conferintei REBELS AND RULERS pe 17 si 18 octombrie pot ajuta in acest sens — daca sunt incluse in cadrul strategiei de business. Numerosi oameni de influenta din mediul local considera ca avem nevoie de un plan de tara strategic — iar brandingul strategic ar trebui cu siguranta sa stea la baza lui, avand puterea sa influenteze trei directii vitale: 

– Brandul de angajator, cultura interna a unei companii, a unei comunitati, a unui stat;

– Comunicarea externa cu publicurile tinta (potentiali angajati sau locuitori, clienti, investitori, etc.), integrarea in diferitele comunitati ale publicurilor brandului;

– Abordarea trendurilor culturale din care brandul doreste sa faca parte (anticiparea, analizarea si insusirea lor in cultura proprie a brandului).

Toate acestea se regasesc in orice business, start-up sau corporativ, in orice ONG sau institutie publica si trebuie definite in mod strategic, bine gandit si analizat. Importanta ne-o explica chiar unul dintre speakerii din acest an:

Cultura de brand este ADN-ul organizatiei tale. Incepand cu valorile, continuand cu comportamentul si misiunea si terminand cu scopul organizatiei, cultura este incorporata in tot ceea ce faci in interiorul companiei si in afara ei. Cultura de brand influenteaza cum esti perceput in piata ca angajator, ca serviciu/produs si ca partener pentru clientii tai.” — Viorela Marcu, Employer Branding Leader EMEA @ UiPath. 

REBELS AND RULERS aduce continut vital pe aceasta tema pe parcursul a doua zile de conferinta si workshopuri, iar cei 20 de speakeri internationali din SUA, Olanda sau UK, nu vorbesc “din carti” ci din experienta lor de o viata din roluri importante in companii de renume international. Printre ei:

– Thomas Marzano, Philips – Global Head of Brand Experience

– Anuraag Trikha, Heineken – Former Global Director

– Nanne Bos, ING – Global Head of Brand Management

– Amy Avery, Droga5 – Chief Intelligence Officer 

– Viorela Marcu, UiPath – Employer Branding Leader EMEA

Participarea unui public din intreaga Europa si mai ales din tari in dezvoltare ca Slovenia, Slovacia sau Bulgaria, demonstreaza cat de mult se doreste accesul la o educatie de calitate pentru dezvoltarea business-urilor si a altor entitati prin branding si ca aceasta disciplina ajunge in topul intereselor managerilor, antreprenorilor, marketerilor, creativilor si specialistilor HR. 

Biletele si programul detaliat sunt disponibile pe RebelsRulers.com.  

 

###

Despre conferinta

REBELS AND RULERS este cea mai relevanta conferinta de business si branding a Europei de Est, care aduce laolalta specialisti in domeniu din toata lumea, pentru a inspira si stimula business-urile locale. Peste 20 de speakeri internationali isi vor impartasi experienta pe parcursul a doua zile de conferinta si workshopuri pe diferite teme strategice bazate pe creativitate si tehnologie. Evenimentul va avea loc pe 17 si 18 octombrie, in Bucuresti, la centrul de conferinte Willbrook Platinum. Website: RebelsRulers.com.

Despre organizator

Organizatorul conferintei este Brandingmag, jurnalul independent international de branding lansat in 2011, care ofera continut analitic global din industrie. Echipa Brandingmag este formata din jurnalisti dedicati si contribuitori specialisti in branding si marketing din agentii si companii de renume mondial. Revista aduce expertiza lor aproape de marketeri si antreprenori prin analize de calitate a tot ceea ce tine de strategii si campanii fresh de branding, identitate si dezvoltare de brand, si executii impresionante.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.