Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Campanie de promovare şi mobilizare a populaţiei pentru vaccinarea anti-COVID-19 în satele româneşti, desfăşurată de World Vision România

0

World Vision România va colabora cu Comitetului Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID-19 (CNCAV), cu alte instituții și autorități naționale și locale pentru ca beneficiarii fundației și comunitățile în care este prezentă să aibă acces la vaccinurile anti-COVID-19 în cel mai scurt timp, astfel încât imunizarea acestora să aducă protecție și siguranță în aceste comunități. În plus, intensificarea tuturor eforturilor pentru vaccinarea populaţiei înseamnă şi redeschiderea în siguranță a școlilor din comunitățile vulnerabile.

Sprijinul acordat de World Vision România comunităților va consta în facilitatea accesului la informațiile privind vaccinarea anti-COVID-19, care este sigură, gratuită și voluntară. De asemenea, va colabora cu autoritățile locale și centrale pentru a găsi cele mai potrivite variante prin care comunități specifice să aibă acces la centre de vaccinare, echipe mobile de vaccinare sau medicii de familie înscriși în program.

Angajații și voluntarii organizației vor informa atât principalii influenţatori din comunitate (reprezentanţii primăriilor, medicii, profesorii, preoţii etc.), dar şi locuitorii din mediul rural cu privire la importanţa vaccinării.

Mai ales prin colaborarea cu profesorii din comunitățile și programele noastre vom încerca să propagăm același mesaj pe care îl avem de la începutul campaniei de vaccinare: imunizarea prin vaccinare este esențială pentru a redeschide în siguranță școlile și pentru a continua orele în clase. Pentru copiii vulnerabili, întoarcerea la școala fizică este singura opțiune pentru a evada din cercul sărăciei și a-și găsi un viitor”, a declarat Mihaela Nabăr, director executiv World Vision România.

Fiecare comunitate are particularitățile ei, valorile și credințele proprii, dar o importanta esențială o detin și vectorii locali, “instrumente cheie” în răspândirea adevărului și ale beneficiilor vaccinarii anti-COVID -19. Am convingerea ca World Vision România va sprijini acțiunile de identificare a pârghiilor necesare , astfel încât comunitățile în care activează sa conștientizez faptul ca vaccinarea rămâne soluția la îndemâna catre atingerea normalității, intr-un mediu favorabil și sigur pentru categoriile vulnerabile”, a precizat colonel doctor Valeriu Gheorghiță, coordonatorul Campaniei naționale de vaccinare.

Adevărul despre mituri în vaccinarea anti-COVID-19

Pentru a ajunge cu mesajele pro-vaccinare la un număr cât mai mare de locuitori din comunitățile vulnerabile, World Vision România a conceput o serie de materiale de comunicare, ușor de înțeles, asemănătoare schițelor grafice în care sunt explicate măsurile de siguranță din aeronave, care nu mai au nevoie de cuvinte pentru a clarifica și demonta numeroasele mituri legate de vaccinarea anti-COVID-19. Cele 12 adevăruri despre mituri vor ajunge în plic la destinatari, pentru a-i ajuta să distingă între informațiile false și adevărate despre vaccinarea anti-COVID-19. Afișe și informații privind vaccinarea anti-COVID-19 vor fi utilizate atât în zonele cu cel mai mare trafic, dar și în comunicarea pe rețelele sociale.

Până acum, aceste mesaje au ajuns deja la peste 1.500 de familii din județele Cluj, Ialomița, Dolj și Vâlcea, aproape 4.000 de persoane fiind expuse la mesaje. Afișele World Vision au fost văzute de aproape 80.000 de persoane din județele amintite.

O parte dintre materialele realizate: https://worldvision.ro/campanie-mituri-vaccinare/

La nivel global, de când au început campaniile de vaccinare naționale, am afirmat că în centrul implementării eficiente a acestor demersuri trebuie să fie comunitățile. World Vision este un lider global în promovarea sănătății publice și face parte din inițiativa COVAX, care are menirea de a le oferi țărilor din întreaga lume acces echitabil la vaccinuri sigure și eficiente. Așa cum la nivel internațional vrem să ne asigurăm că țările în curs de dezvoltare nu sunt tratate diferit față de națiunile mai bogate, la nivel național dorim ca românii care locuiesc în zona rurală să aibă acces nemijlocit la vaccin la fel ca locuitorii orașelor”, declară Mihaela Nabăr.

Despre World Vision România

World Vision România este o organizaţie care desfaşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, dezvoltare şi advocacy, punând în centrul activității sale bunăstarea copilului. Organizaţia se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile şi comunităţile, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Fundaţia lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen.

World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International prezent în aproape 100 de ţări din întreaga lume. În 30 de ani de prezenţă în România, am ajutat peste 500.000 de copii şi adulţi, în aproape 400 de comunităţi din 22 de judeţe.

World Vision România crede în dreptul la şanse egale pentru copiii de la sate şi de la oraş şi de aceea în comunităţile rurale unde este prezentă desfăşoară programe de dezvoltare comunitară pe termen lung cu focus pe educaţie şi reducera abandonului şcolar, sănătate şi protecţia copilului, agricultură şi dezvoltare rurală, angajament civic şi creştin. Copiilor li se facilitează astfel accesul la condiţii de viaţă mai bune prin dezvoltarea durabilă a comunităţii în care trăiesc. Prin proiectele noastre, ne concentrăm pe transformarea comunităţilor şi membrilor acestora pentru a realiza o viaţa implinită pentru fiecare copil.

www.worldvision.ro, http://www.facebook.com/WorldVisionRomania,

http://blog.worldvision.ro/

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.